logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania dla Fundacji DKMS przygotowana przez Bluerank

  PR 14.09.2021, przeczytano 402 razy

Bluerank przygotował koncepcję kampanii oraz odpowiada za jej przeprowadzenie. Celem jest obalenie mitu, który utrwala nieprawdziwe informacje na temat dawstwa szpiku kostnego.Ponad połowa Polaków sądzi, że metodą pobrania szpiku jest… punkcja kręgosłupa. Takie są wyniki badania IMAS International dla Fundacji DKMS „Znajomość fundacji działających w obszarze zdrowia, wizerunek Fundacji DKMS w Polsce i rejestracja potencjalnych dawców szpiku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-dla-fundacji-dkms-przygotowana-przez-bluerank,392992,artykul.html

Nieprawdziwy obraz pozyskiwania krwiotwórczych komórek macierzystych niekorzystanie wpływa na poziom dawstwa w Polsce. Fundacja DKMS ze wsparciem Bluerank rozpoczyna kampanię, w której dawcy opowiadają o swoich doświadczeniach, pokazując, że ratowanie życia nie wiąże się z ryzykiem dla własnego zdrowia.

Kampania, skierowana głównie do mediów regionalnych opiera się na świadectwach zwykłych ludzi – dawców, którzy są najlepszym potwierdzeniem bezpieczeństwa procesu oddawania szpiku. Fundacja DKMS wskazała siedem osób z różnych regionów Polski, które oddały szpik metodą pobrania z krwi obwodowej, bądź z talerza kości biodrowej. Z każdym z dawców został przeprowadzony wywiad. Powstał też spot wideo w formule materiału reporterskiego z sondą uliczną, w której zadawane jest pytanie o miejsce, z którego pobiera się materiał do przeszczepu. Wszyscy zapytani są przekonani, że szpik pobiera się z kręgosłupa.

- To utwierdza nas w przekonaniu o ogromnej wartości naszych działań. Przy okazji chcemy opowiedzieć niesamowite historie dawców. Ich relacja z biorcami często tworzy więzi na całe życie i wpływa na postrzeganie samych siebie. Oni wszyscy mają coś, co nazywamy genem pomagania. Wierzę, że on jest w każdym z nas, tylko musimy pozwolić mu zaistnieć. Dlatego warto znaleźć chwilę, żeby zarejestrować się w bazie potencjalnych dawców szpiku. Można uratować komuś życie, ale też odmienić swoje. - Kuba Wojtczak, PR Specialist, będący częścią zespołu SEO w Bluerank, który odpowiada za realizację kampanii.

Komunikację kierujemy do mediów regionalnych, które chcemy zainteresować sylwetkami local heroes, mieszkańców miast i regionów, w których znajdują się grupy docelowe poszczególnych publikatorów.

Wcześniej Bluerank zrealizował też dla Fundacji DKMS kampanię „Dobry znak”, która obala mit mówiący o tym, że osoby z tatuażem nie mogą zostać dawcami szpiku. Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem mediów.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764