logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania do filmu „Chłopi” z nagrodą w Effie Awards

  PR 09.11.2024, przeczytano 348 razy
ilustracja

Kampania promująca film „Chłopi” (reż. DK Welchman, Hugh Welchman, prod. BreakThru Films), stworzona przez NEXT FILM, została wyróżniona nagrodą Brąz w prestiżowym konkursie Effie Awards 2024 w kategorii Entertaiment. Effie Awards to jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych, które łączą kreatywne podejście z doskonałymi wynikami biznesowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-do-filmu-_chlopi_-z-nagroda-w-effie-awards,406419,artykul.html

„Chłopi” to wyjątkowy projekt, będący adaptacją klasyki literatury polskiej – powieści Władysława Reymonta. Zrealizowany z ogromnym rozmachem film cieszy się uznaniem zarówno widzów, jak i krytyków. Za sukcesem filmu stoi także wielowymiarowa kampania marketingowa NEXT FILM, która w sposób nowatorski połączyła tradycję z nowoczesnymi narzędziami promocji.

Kinga Rybarczyk, Dyrektor Zarządzająca Next Film, odpowiedzialna za marketing i Public Relations mówi, że nagroda Effie Awards to wyraz uznania dla zespołu, który z pasją i zaangażowaniem podszedł do realizacji tego projektu: „Stworzenie kampanii, która w nowoczesny sposób promuje tak głęboko zakorzenioną w polskiej kulturze historię, było nie lada wyzwaniem. Nagroda Effie Awards jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i motywacją do dalszych działań, a także potwierdzeniem jakości naszej pracy. Dziękujemy Jury i  gratulujemy wszystkim Zwycięzcom!

Kampania filmu „Chłopi” wyróżniała się nie tylko efektywnością, ale także innowacyjnym podejściem do komunikacji z widzami, angażując różnorodne media oraz społeczności. Dzięki szeroko zakrojonym działaniom marketingowym, film dotarł do milionów Polaków, wywołując szerokie dyskusje na temat klasyki literatury i polskiego dziedzictwa kulturowego. W listopadzie 2023, półtora miesiąca od premiery, „Chłopi” osiągnęli pułap 1 569 245 widzów. Był to numer 1 w box office 2023 wśród polskich filmów i nr 5 wśród wszystkich filmów w dystrybucji kinowej w Polsce. Do końca marca 2024 „Chłopi” przyciągnęli do kin ponad 1 800 000 widzów.

Effie Awards to międzynarodowy konkurs, który co roku nagradza najlepsze kampanie marketingowe za ich skuteczność oraz innowacyjność.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dyrektor Marketingu Roku - Rainbow z dwiema nagrodami
Za nami XIII Gala „Dyrektor Marketingu Roku”. Jury konkursu od 13 lat docenia wybitnych i odważnych marketerów. W tym gronie znalazło się również Rainbow.
Dyrektor Marketingu Roku 2024: Ekspertki z VeloBanku z nagrodami
Kapituła konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024 doceniła działania komunikacyjne i employer brandingowe realizowane przez VeloBank, przyznając wyróżnienia Katarzynie Koper, Dyrektorce Biura PR, oraz Marcie Chmielewskiej, Dyrektorce Biura Komunikacji Wewnętrznej. Nagrody podkreślają ich wkład w budowanie wizerunku banku oraz realizację nowatorskich projektów w obszarze marketingu...
Roca One Day Design Challenge 2024 – wyniki konkursu!
W ramach polskiej edycji konkursu „Roca One Day Design Challenge”, która odbyła się 28 listopada br. roku 400 studentów, młodych projektantów i architektów podjęło wyzwanie zaprojektowania innowacyjnego rozwiązania do łazienki, wspierającego osobisty dobrostan użytkownika. Twórcza energia i zaangażowanie uczestników przełożyły...
ING z nagrodami na IAB MIXX Awards 2024
ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards. Bank otrzymał nagrody we wszystkich kategoriach, w których uzyskał nominacje.
Centrum Korona z konkursem na ekomural
Centrum Handlowe Korona zaprasza artystów i kreatywnych do udziału w konkursie na projekt ekomuralu, który podsumuje inicjatywę „Misja: Koroniasty”. CH Korona przez cały rok realizowała działania ekologiczne i społeczne wśród wrocławian. Do wygrania łącznie 5000 zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764