Firma Sunday Polska, jeden z liderów rozwoju fotowoltaiki w Polsce po raz kolejny w tym roku rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową. Najnowszym działaniom towarzyszy hasło „MIKRO SPŁATKA i makro oszczędności z Sunday!”. W publikowanych od 16 sierpnia spotach firma przedstawia korzystny sposób finansowania zielonych inwestycji.
Celem kampanii jest zaprezentowanie atrakcyjnej formy kredytowania inwestycji w energię słoneczną. Działania medialne stanowią kontynuację kampanii z udziałem Tomasza Karolaka pt. „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” Znany aktor ponownie pojawi się w spotach i materiałach reklamowych Sunday.
Ogólnopolskie działania promocyjne rozpoczynają się 16 sierpnia i potrwają przez kolejne 7 tygodni. Grupą docelową są osoby w wieku od 30 do 59 lat. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć m.in. w kanałach telewizyjnych i na platformach VOD Grup Polsat, TVN oraz TVP. Kampania obejmie również internet, w tym media społecznościowe.
Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Agencja Kreatywna Pompidou. Autorem scenariuszy jest dyrektor kreatywny agencji, Sebastian Wełdycz. Spoty wyprodukowało Pompidou Film we współpracy z New PixelForge (CGI).
Media zaplanowały agencja mediowa Havas Media i agencja Performance Labs, która kompleksowo realizuje również działania z zakresu marketing performance. Po stronie Sunday Polska odpowiedzialne za przygotowanie kampanii były Lidia Kłosowska i Beata Antosiewicz.
Źródło: Sunday Polska