logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Dumnydekarz promuje rzemiosło i fach w ręku

  PR 14.06.2019, przeczytano 918 razy
ilustracjastrzałka

Pod mecenatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy, wsparciu marki Dakea oraz pod patronatem mediów branżowych rozpoczęła się kampania #DumnyDekarz, której celem jest popularyzacja zawodu oraz promocja dobry praktyk podejmowanych przez aktualnych mistrzów dekarstwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-dumnydekarz-promuje-rzemioslo-i-fach-w-reku,382879,artykul.html

W ramach landing page kampanii www.dumnydekarz.pl, dekarze mają możliwość pochwalenia się swoimi zawodowymi pasjami oraz zaprezentowania siebie i swoich sukcesów. Serwis posiada prosty i intuicyjny generator grafik. Dodanie zdjęcia do systemu pozwala na nałożenie własnego tekstu, oraz opcjonalne udostępnienie w mediach społecznościowych gotowej grafiki z logo akcji. Za każde zdjęcie opublikowane w serwisie internetowym inicjatywy #DumnyDekarz jest przekazywane 10 złotych na konto branżowego Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy. Zgromadzone środki finansowe posłużą do ufundowania stypendiów dla najlepszych uczniów klas dekarskich.

– Chcemy zwrócić uwagę na to, jak ważna jest praca dekarzy, na ogromną odpowiedzialność, jaka spoczywa na tych fachowcach, a co z tym związane – na kluczową rolę, którą zawodowi dekarze pełnią w rozwoju rynku budowlanego – mówi Anna Deran, Dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy, mecenasa projektu.

ilustracjastrzałka

Komunikacja inicjatywy #DumnyDekarz jest prowadzona w mediach społecznościowych oraz przy wsparciu patronów medialnych - magazynów „Dachy”, „Ekspert Budowlany” i „Forum Branżowe” oraz serwisów Obud.pl i Stolarka VIP. Promocję wspierają również bumper stickery z logo projektu.

W ramach kampanii przeprowadzono także cykl wywiadów z interesującymi osobowościami ze świata dekarskiego, które zebrano na łamach wydania DEKARZE 01/2019 - do pobrania bezpłatnie na stronie internetowej www.dumnydekarz.pl.

ilustracjastrzałka

Rozmowy z dekarzami i mistrzami dekarstwa, pełne zaskakujących wątków, przybliżają blaski, ale również wyzwania dla branży. Prezentują specyfikę współczesnych firm dekarskich oraz niesamowite zaangażowanie dekarzy w jakość wykonywanej pracy.

– Wierzymy, że to pierwsze wydanie „DEKARZY” zainteresuje szersze grono specjalistów, klientów, jak również młodzieży decydującej się na kształcenie i pracę z zawodzie – mówi Magdalena Zarzycka reprezentująca markę Dakea, która objęła projekt #DumnyDekarz swoim patronatem.

ilustracjastrzałka

Źródło: DumnyDekarz

www.dumnydekarz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764