logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Dziękiubezpieczeniom nominowana do European Excellence Awards 2018

  PR 09.11.2018, przeczytano 478 razy

Polska Izba Ubezpieczeń znalazła się wśród nominowanych do prestiżowej nagrody European Excellence Awards 2018 w kategorii Issues & Reputation Management. Nominacja dotyczy kampanii #dziękiubezpieczeniom. Projekt realizowany był we współpracy z firmą Deloitte, Havas PR Warsaw i agencją Hi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-dziekiubezpieczeniom-nominowana-do-european-excellence-awards-2018,380078,artykul.html

Celem kampanii #dziękiubezpieczeniom była zmiana postrzegania branży ubezpieczeniowej i uwypuklenie wpływu ubezpieczycieli na człowieka, firmy i gospodarkę Polski. Jak wynikało z badań reputacji przeprowadzonych na zlecenie PIU, branża jest darzona zaufaniem porównywalnym do szkolnictwa, policji czy służby zdrowia, ale przeszkodą w budowie wizerunku jest pasywność w komunikacji.

- Dlatego chcieliśmy złamać wizerunkowe schematy i pokazać, ile w nasze codzienne życie wnoszą ubezpieczenia – mówi Marcin Tarczyński, menedżer ds. komunikacji i analiz Polskiej Izby Ubezpieczeń.

W ramach kampanii #dziękiubezpieczeniom, powstał raport „Jak ubezpieczenia zmieniają Polskę i Polaków”, opisujący wpływ ubezpieczycieli na otoczenie. PIU stworzyła też blog ekspercki i konsumencki, a także grupę ubezpieczeniowe know-how na Facebooku. Wielokanałowa komunikacja zaowocowała szerokim zainteresowaniem mediów i przyniosła łącznie 2,5 tys. publikacji na temat raportu, a komunikacja na Facebooku dotarła do niemal 244 tys. użytkowników, w tym bardzo istotnej grupy - 36 tys. dystrybutorów ubezpieczeń.

Nagrody European Excellence Awards przyznawane przez „Communication Director Magazine” stanowią wyróżnienie wyjątkowych i profesjonalnych osiągnięć w dziedzinie komunikacji oraz public relations. Zwycięzcy konkursu w poszczególnych kategoriach zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbędzie się 6 grudnia w Dublinie.

Źródło: Havas PR

www.havaspr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764