logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Dziękujemyżepijeciemleko

  PR 07.09.2020, przeczytano 396 razy
ilustracjastrzałka

Z billboardu uśmiechają się do nas mama Malwina, tata Maciej, dzieci Kalina i Bogusz oraz Mućka i Ciapek - bohaterowie kampanii #DziękujemyŻePijecieMleko. To przedstawiciele jednego z polskich gospodarstw rodzinnych, znajdujących się pod oceną użytkowości, prowadzoną przez Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Gospodarstw, które hodowlą krów mlecznych zajmują się często od kilku pokoleń, i dla których praca ta zrodziła się z prawdziwej pasji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-dziekujemyzepijeciemleko,388361,artykul.html

Akcja skierowana jest do konsumentów, którym hodowcy bydła i producenci mleka chcą podziękować za to, że świadomie wybierają polskie mleko i jego przetwory. To także doskonała okazja, by wesprzeć i docenić ciężką pracę, serce i pasję naszych rodzimych hodowców, dzięki którym na polskie stoły trafiają produkty wyłącznie najwyższej jakości. Inicjatywa ma także na celu podnoszenie świadomości na temat roli mleka w diecie dzieci i dorosłych oraz obalanie mitów o jego szkodliwości.

Ludzie - Praca - Serce

- Już sama nazwa kampanii mówi praktycznie wszystko - chcemy podziękować naszym konsumentom za to, że sięgają po polskie mleko i jego przetwory. To niezwykle ważne, by zwracać na to uwagę - w ten sposób wspieramy się wzajemnie i przyczyniamy do rozwoju krajowej branży mleczarskiej. Poprzez wyjście do naszych konsumentów z otwartą komunikacją na temat mleka, ale również przybliżenie im wizerunku polskich hodowców, chcemy podnosić świadomość w społeczeństwie na temat walorów zdrowotnych mleka. Kampania jest jednocześnie ukłonem w stronę hodowców i przetwórców mleka - doceniamy ich ciężką pracę, wkładane w nią serce i ogromną pasję. Hasło zawarte w przekazach naszej kampanii „Ludzie - Praca - Serce” - doskonale podsumowuje motywacje, którymi kierują się polscy hodowcy i przetwórcy. Są to często całe rodziny, dla których produkcja mleka i jego przetworów to nie tylko ciężka praca, ale także pasja, której niejednokrotnie poświęcają się z oddaniem od pokoleń - Leszek Hądzlik, Prezydent Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka

Warto pić mleko

Normy żywieniowe, zalecane przez Instytut Żywności i Żywienia wyraźnie wskazują na pozytywne aspekty wprowadzania nabiału do codziennej diety całej rodziny. Mleko krowie jest bowiem pełnowartościowym produktem odżywczym dla osób w każdym wieku. Zawiera wiele niezbędnych dla organizmu składników. Jest dobrym źródłem wysoko wartościowych białek, łatwo przyswajalnego tłuszczu, laktozy, niezbędnych soli mineralnych (wapń, fosfor, magnez, potas, cynk) biopierwiastków śladowych (miedź, mangan, selen, jod), wszystkich witamin rozpuszczalnych w tłuszczach (A,D,E,K) i w wodzie (B1, B2, B6, B12, C, H, i In.). Rola mleka i jego przetworów w codziennym jadłospisie jest niezwykle ważna, ponieważ posiada ono wysoką gęstość żywieniową ze względu na wysoką zawartość zróżnicowanych składników odżywczych.

O kampanii

Kampania #DziękujemyŻePijecieMleko będzie realizowana od września do listopada br. Swoim zasięgiem obejmie telewizję, prasę branżową, internet oraz outdoor. Projekt jest finansowany z Funduszu Promocji Mleka. Ambasadorką kampanii jest Marta Manowska.

Źródło: Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764