logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania E.On „Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty”

  PR 29.05.2023, przeczytano 734 razy
ilustracja

Wiosenna kampania E.ON Polska zachęca do korzystania z e-rozwiązań, które pomagają klientom lepiej zarządzać energią w domach. W serwisie Mój E.ON firma oddaje w ich ręce szereg cyfrowych narzędzi. Dzięki nim mogą na bieżąco kontrolować zużycie prądu i płacić za jego realne wykorzystanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-e.on-_nie-polegaj-na-prognozach.-wlacz-e-odczyty_,400168,artykul.html

Z początkiem maja wystartowała kampania informacyjna E.ON Polska pod hasłem „Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty”. Spółka promuje w niej cyfrowe rozwiązania i ułatwienia dla klientów, dzięki którym mogą wygodnie i na bieżąco kontrolować swoje zużycie energii.

- W tym roku, ze względu na Tarczę Solidarnościową i limity, kontrola zużycia energii jest dla naszych klientów ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Słuchamy ich i wiemy, że potrzebują naszego wsparcia. – mówi Piotr Bonecki, szef marketingu B2C w E.ON Polska. – Klienci, którzy korzystają z naszych e-rozwiązań są z nich bardzo zadowoleni, bo ułatwiają im życie. Dlatego w kampanii chcemy dotrzeć też do osób, które jeszcze o nich nie słyszały. Pokazujemy, że nawet sprawy związane z energią można w prosty sposób mieć pod kontrolą.

Kampania skupia się na usłudze e-odczyty, dzięki której klienci mogą  na bieżąco śledzić zużycie energii elektrycznej i płacić za realne jej wykorzystanie. Osoby, które rozliczają się z E.ON Polska na podstawie wskazań licznika, mogą znacznie efektywniej zarządzać własnym wykorzystaniem energii elektrycznej. Firma może im także zaprezentować dokładniejsze i bardziej szczegółowe dane na wykresach zużycia w serwisie Mój E.ON. Klienci z włączoną e-usługą mogą porównywać swoje zużycie miesiąc do miesiąca. Tym samym mogą regularnie sprawdzać, ile energii elektrycznej jeszcze mogą zużyć, zanim przekroczą swój roczny limit, obowiązujący w ramach Tarczy Solidarnościowej.

Koncepcja marketingowa kampanii

Swoją kampanię E.ON Polska oparł o sytuacje, których doświadcza każdy z nas: że nawet najlepsze przewidywania mogą się nie sprawdzić. Projekt bazuje na humorystycznym pokazaniu takich okoliczności, wykorzystując m.in. nawiązania do prognoz pogody.

- Z licznych badań i rozmów z klientami wiemy, że woleliby nie rozliczać się z nami na podstawie prognoz. Życie czasem oznacza ciągłe zmiany, a w takiej sytuacji nawet najlepsze przewidywania nie mają szansy się sprawdzić. – komentuje Małgorzata Nieciecka-Sosińska, Kierowniczka Komunikacji Marketingowej B2C w E.ON Polska. – Zdanie naszych klientów jest dla nas kluczowe i zawsze bierzemy pod uwagę ich aktualne potrzeby. Jesteśmy przekonani, że usługa e-odczyty na nie odpowiada, bo pozwala naszym klientom na większą elastyczność i kontrolę swojego zużycia energii. To najlepsze rozwiązanie, jakie aktualnie możemy im zaoferować.

Od początku maja kampania działa w internecie, a w czerwcu warszawiacy będą mogli ją zobaczyć na billboardach, siatkach wielkoformatowych, wiatach przystankowych i autobusach. Fakt, że E.ON Polska liczy się z opinią klientów podkreśla także sposób wyboru kreacji. Jeszcze przed startem kampanii firma przeprowadziła szczegółowe badania jakościowe i ilościowe. Dopiero na tej podstawie wybrała najlepsze projekty i materiały do realizacji.

Informacje o kampanii

Za wsparcie realizacji kampanii „Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty” w warstwie marketingowej odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Agencja MSL wspiera kampanię w działaniach public relations.

Źródło: E.ON Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764