Wiosenna kampania E.ON Polska zachęca do korzystania z e-rozwiązań, które pomagają klientom lepiej zarządzać energią w domach. W serwisie Mój E.ON firma oddaje w ich ręce szereg cyfrowych narzędzi. Dzięki nim mogą na bieżąco kontrolować zużycie prądu i płacić za jego realne wykorzystanie.
Z początkiem maja wystartowała kampania informacyjna E.ON Polska pod hasłem „Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty”. Spółka promuje w niej cyfrowe rozwiązania i ułatwienia dla klientów, dzięki którym mogą wygodnie i na bieżąco kontrolować swoje zużycie energii.
- W tym roku, ze względu na Tarczę Solidarnościową i limity, kontrola zużycia energii jest dla naszych klientów ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Słuchamy ich i wiemy, że potrzebują naszego wsparcia. – mówi Piotr Bonecki, szef marketingu B2C w E.ON Polska. – Klienci, którzy korzystają z naszych e-rozwiązań są z nich bardzo zadowoleni, bo ułatwiają im życie. Dlatego w kampanii chcemy dotrzeć też do osób, które jeszcze o nich nie słyszały. Pokazujemy, że nawet sprawy związane z energią można w prosty sposób mieć pod kontrolą.
Kampania skupia się na usłudze e-odczyty, dzięki której klienci mogą na bieżąco śledzić zużycie energii elektrycznej i płacić za realne jej wykorzystanie. Osoby, które rozliczają się z E.ON Polska na podstawie wskazań licznika, mogą znacznie efektywniej zarządzać własnym wykorzystaniem energii elektrycznej. Firma może im także zaprezentować dokładniejsze i bardziej szczegółowe dane na wykresach zużycia w serwisie Mój E.ON. Klienci z włączoną e-usługą mogą porównywać swoje zużycie miesiąc do miesiąca. Tym samym mogą regularnie sprawdzać, ile energii elektrycznej jeszcze mogą zużyć, zanim przekroczą swój roczny limit, obowiązujący w ramach Tarczy Solidarnościowej.
Koncepcja marketingowa kampanii
Swoją kampanię E.ON Polska oparł o sytuacje, których doświadcza każdy z nas: że nawet najlepsze przewidywania mogą się nie sprawdzić. Projekt bazuje na humorystycznym pokazaniu takich okoliczności, wykorzystując m.in. nawiązania do prognoz pogody.
- Z licznych badań i rozmów z klientami wiemy, że woleliby nie rozliczać się z nami na podstawie prognoz. Życie czasem oznacza ciągłe zmiany, a w takiej sytuacji nawet najlepsze przewidywania nie mają szansy się sprawdzić. – komentuje Małgorzata Nieciecka-Sosińska, Kierowniczka Komunikacji Marketingowej B2C w E.ON Polska. – Zdanie naszych klientów jest dla nas kluczowe i zawsze bierzemy pod uwagę ich aktualne potrzeby. Jesteśmy przekonani, że usługa e-odczyty na nie odpowiada, bo pozwala naszym klientom na większą elastyczność i kontrolę swojego zużycia energii. To najlepsze rozwiązanie, jakie aktualnie możemy im zaoferować.
Od początku maja kampania działa w internecie, a w czerwcu warszawiacy będą mogli ją zobaczyć na billboardach, siatkach wielkoformatowych, wiatach przystankowych i autobusach. Fakt, że E.ON Polska liczy się z opinią klientów podkreśla także sposób wyboru kreacji. Jeszcze przed startem kampanii firma przeprowadziła szczegółowe badania jakościowe i ilościowe. Dopiero na tej podstawie wybrała najlepsze projekty i materiały do realizacji.
Informacje o kampanii
Za wsparcie realizacji kampanii „Nie polegaj na prognozach. Włącz e-odczyty” w warstwie marketingowej odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Agencja MSL wspiera kampanię w działaniach public relations.
Źródło: E.ON Polska