logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania edukacyjna „Eos otwarcie o windykacji”

  PR 16.10.2017, przeczytano 1072 razy
ilustracjastrzałka

16 października 2017 r. rozpoczęła się kampania edukacyjna „EOS Otwarcie o windykacji”, realizowana przez firmę EOS KSI Polska. Ma ona na celu zainicjowanie dyskusji na temat procesu odzyskiwania należności oraz konfrontację ze stereotypami. Kampania jest realizowana w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-edukacyjna-_eos-otwarcie-o-windykacji_,34128,artykul.html

Głównym elementem kampanii są trzy filmy, przedstawiające uprzedzenia związane z odzyskiwaniem długów, które następnie są w żartobliwy sposób obalane.

Filmy można znaleźć na kanale EOS KSI na YouTube. W ramach kampanii stworzona została również strona internetowa www.eos-otwarcie-o-windykacji.pl, na której opublikowano fakty i mity nt. windykacji, a także przedstawiono, jak powinien wyglądać proces zarządzania wierzytelnościami.

– Szemrane interesy, złowrogie postacie w ciemnych zaułkach i mafijne sposoby działania. Są osoby, które mają takie skojarzenia słysząc słowo „windykacja”. To stereotypy, z którymi chcemy walczyć. Przygotowaliśmy więc trzy filmy, które w żartobliwy, ale wyrazisty sposób pokazują panujące uprzedzenia. Tak właśnie chcemy zachęcić do dyskusji o tym, jak wygląda profesjonalny proces windykacji oraz jak ważne dla całej gospodarki jest terminowe regulowanie zobowiązań – mówi Dariusz Petynka, Prezes Zarządu EOS KSI Polska.

Długi i zalegające płatności to ważny problem społeczny i gospodarczy. Aż 2,3 mln Polaków ma kłopoty z terminowym regulowaniem swojego zadłużenia, a różnego rodzaju zobowiązania finansowe, jak kredyty czy zakupy na raty, posiada blisko co drugi z nas. I choć 97% Polaków jest zdania, że swoje długi należy spłacać3, to aż 39% klientów indywidualnych świadomie unika regulowania zaciągniętych zobowiązań4.

Kampania jest częścią globalnych działań edukacyjnych Grupy EOS. Oryginalne filmy przygotowała agencja kreatywna La Red z Hamburga.

Za adaptację i realizację kampanii na polskim rynku odpowiada Walk, a za zakup mediów – dom Performance Media.

Źródło: EOS Group

www.eos-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764