logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania edukacyjna Banku Pocztowego

  PR 02.01.2012, przeczytano 716 razy

1 stycznia br. rozpoczęła się nowa kampania edukacyjna Banku Pocztowego. W telewizji pojawiły się billboardy sponsorskie i spoty reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-edukacyjna-banku-pocztowego,14283,artykul.html

Hasło kampanii edukacyjnej brzmi „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!”. Jest to nowa odsłona akcji prowadzonej w 2011 roku. W telewizyjnych billboardach sponsorskich, które pojawiły się 1 stycznia można zobaczyć ciepłą, kolorową skarpetkę, z której wysypują się monety i banknoty. Pokazuje to, że lepiej jest trzymać pieniądze na koncie niż w skarpecie. Billboardy sponsorskie pojawią się przy audycjach z prognozą pogody w TVP1 i TVN24.

8 stycznia na ekranach zadebiutuje nowy 10 sekundowy spot reklamowy, w którym Maria Nowak przekonuje, że lepszym rozwiązaniem jest trzymanie pieniędzy na Pocztowym Koncie Oszczędnościowym, niż w przysłowiowej skarpecie. Reklama będzie emitowana w tych samych blokach reklamowych, w których emitowane będą tradycyjne, 30 sekundowe spoty, komunikujące bezpłatne Pocztowe Konto Standard oraz atrakcyjne oprocentowanie Pocztowego Konta Oszczędnościowego.

– Wybraliśmy krótką, 10 sekundową formę reklamową, by połączyć naszą akcję edukacyjną z tradycyjnymi reklamami produktowymi – mówi Marcin Szymkowiak dyrektor departamentu promocji Banku Pocztowego.

Skarpeta jest motywem przewodnim całej kampanii edukacyjnej. Już 15 stycznia w 20 miastach Polski (m.in. w Radomsku, Zduńskiej Woli, Gnieźnie, Jarocinie, Śremie, Głogowie, Puławach) pojawią się charakterystycznie obrandowane samochody marki Syrena – popularne „Skarpety”. Nie jest to jedyna atrakcja – przechodnie będą otrzymywali charakterystyczne ciepłe skarpetki, jak również materiały informujące o korzyściach z posiadania konta. Bank Pocztowy oferuje bezpłatne: Pocztowe Konto Nestor, Pocztowe Konto Standard, oraz Pocztowe Konto Oszczędnościowe.

Konta Banku Pocztowego można założyć w placówce Banku, w Urzędzie Pocztowym lub za pośrednictwem Infolinii oraz przez Internet. Wypełniony formularz umowy można również przekazać listonoszowi. Jedynym dokumentem wymaganym przy zakładaniu konta jest dowód osobisty.

Kreacje reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media. Reklamy wraz z łącznikiem będą emitowane do końca stycznia w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.

Źródło: Bank Pocztowy SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764