logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania edukacyjna Banku Pocztowego z niespodzianką

  PR 18.01.2012, przeczytano 1048 razy

Kampanii edukacyjnej „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!” towarzyszy interaktywny konkurs poprzez profil Banku Pocztowego na portalu społecznościowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-edukacyjna-banku-pocztowego-z-niespodzianka-,14395,artykul.html

Bank Pocztowy rozpoczął cykl wykładów na Uniwersytetach Trzeciego Wieku „Finanse w praktyce, czyli bankowość od kuchni”. Równocześnie trwa kampania „Skarpety na nogi! Pieniądze na Konto”. Jej dopełnieniem jest interaktywny konkurs odbywający się na profilu Banku na portalu Facebook.

Zintegrowana kampania ma przekonać Polaków, że najlepszym miejscem do trzymania pieniędzy jest Bank. Przysłowiowa skarpeta nie gwarantuje bezpieczeństwa naszych oszczędności.

Od 15 stycznia w 20 miastach Polski można zobaczyć samochody marki Syrena – popularnie określane mianem „Skarpety”. Jednocześnie przechodnie, w ramach promocji, otrzymują od pracowników Banku Pocztowego materiały pokazujące zalety płynące z posiadania konta oraz ciepłe skarpetki.

Takie same upominki mają szansę otrzymać również osoby, które wezmą udział w Konkursie organizowanym na profilu Banku Pocztowego w portalu Facebook. Wystarczy jedynie „polubić” profil Banku Pocztowego i odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego skarpety lepiej jest włożyć na nogi, a pieniądze na konto?”. Nagrodzone zostaną osoby, których odpowiedzi okażą się najciekawsze.

Bank Pocztowy poprzez realizowaną kolejny rok z rzędu akcję „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!” oraz Konkurs na Facebook’u realizuje społeczny program edukacji finansowej. Jest to jeden z elementów strategii Banku. Działania mają nakłonić osoby niekorzystające z banków, tzw. nieubankowionych, do zmiany nawyków i wypróbowania oferty bankowej.

Źródło: Bank Pocztowy SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764