logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania edukacyjna Krajowego Centrum ds. AIDS i Agendy Ministra Zdrowia

  PR 26.05.2015, przeczytano 599 razy

"Jeden test. Dwa życia. Zrób test na HIV. Dla siebie i swojego dziecka" to ogólnopolska kampania edukacyjna skierowana do kobiet w wieku prokreacyjnym i ginekologów, której celem jest informowanie o obowiązku dwukrotnego zaproponowania każdej pacjentce oczekującej dziecka wykonania testu w kierunku HIV – przed 10. tygodniem ciąży oraz między 33. a 37. tygodniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-edukacyjna-krajowego-centrum-ds.-aids-i-agendy-ministra-zdrowia,24972,artykul.html

Realizację kampanii wsparły dwie kobiety, które nie ujawniają swojej tożsamości, ale pragną podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z ciążą, macierzyństwem i HIV. Zaangażowały się w realizację tego przedsięwzięcia, by przekonać wszystkie kobiety planujące macierzyństwo i będące w ciąży, które nie zbadały się jeszcze w kierunku HIV, żeby wykonały test.

Dwie matki – Katarzyna oraz występująca pod pseudonimem "Pogodzona" opowiadają o ciąży, macierzyństwie i HIV. Katarzyna wiedziała o swoim zakażeniu i urodziła zdrowe dziecko. "Pogodzona" nie zdawała sobie sprawy ze swojego statusu serologicznego.

Rozmowy z seropozytywnymi mamami są dostępne na stronie kampanii "Jeden test. Dwa życia": http://www.aids.gov.pl/kampanie/1test.2zycia/okampanii.html

Ich historie przekonują, że warto wykonać test w kierunku HIV, aby zminimalizować ryzyko przeniesienia zakażenia z matki na dziecko.

Źródło: Krajowe Centrum ds. AIDS, Agenda Ministra Zdrowia, Centrum Prasowe PAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764