logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania edukacyjno-foundraisigowa organizacji Lekarze bez Granic

  PR 11.11.2022, przeczytano 350 razy

Ruszyła kampania promująca działanie Lekarzy bez Granic – międzynarodowej, niezależnej medycznej organizacji humanitarnej, która prowadzi działania w ponad 70 krajach na świecie. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-edukacyjno-foundraisigowa-organizacji-lekarze-bez-granic,397944,artykul.html

Ratujemy życie z Twoją pomocą” to hasło kampanii, która ma na celu zwiększyć świadomość wśród Polaków na temat działania organizacji Lekarze bez Granic oraz zachęcić do jej wspierania.

- Polskie biuro Lekarzy bez Granic działa od niespełna roku, a ta kampania jest pierwszą naszą aktywnością edukacyjno-fundraisingową tego typu. Jesteśmy medyczną organizacją humanitarną, w pełni bezstronną i niezależną; nasze działania na całym świecie są w prawie stu procentach finansowane z prywatnych datków. Dlatego skuteczne i efektywne dotarcie do osób, które mogą wesprzeć nas w ratowaniu ludzkiego zdrowia i życia jest dla nas niezmiernie ważne – mówi Draginja Nadażdin, dyrektorka polskiego biura Lekarzy bez Granic.

Kampania wystartowała na początku listopada i realizowana jest głównie w telewizji, z niewielkim wsparciem działań w kanale online.

Wspólpraca organizacji Lekarze bez Granic z agencją mediową Zenith rozpoczęła się we wrześniu 2022, w wyniku przetargu.

Źródło: Zenith

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764