logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania edukacyjno-foundraisigowa organizacji Lekarze bez Granic

  PR 11.11.2022, przeczytano 272 razy

Ruszyła kampania promująca działanie Lekarzy bez Granic – międzynarodowej, niezależnej medycznej organizacji humanitarnej, która prowadzi działania w ponad 70 krajach na świecie. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-edukacyjno-foundraisigowa-organizacji-lekarze-bez-granic,397944,artykul.html

Ratujemy życie z Twoją pomocą” to hasło kampanii, która ma na celu zwiększyć świadomość wśród Polaków na temat działania organizacji Lekarze bez Granic oraz zachęcić do jej wspierania.

- Polskie biuro Lekarzy bez Granic działa od niespełna roku, a ta kampania jest pierwszą naszą aktywnością edukacyjno-fundraisingową tego typu. Jesteśmy medyczną organizacją humanitarną, w pełni bezstronną i niezależną; nasze działania na całym świecie są w prawie stu procentach finansowane z prywatnych datków. Dlatego skuteczne i efektywne dotarcie do osób, które mogą wesprzeć nas w ratowaniu ludzkiego zdrowia i życia jest dla nas niezmiernie ważne – mówi Draginja Nadażdin, dyrektorka polskiego biura Lekarzy bez Granic.

Kampania wystartowała na początku listopada i realizowana jest głównie w telewizji, z niewielkim wsparciem działań w kanale online.

Wspólpraca organizacji Lekarze bez Granic z agencją mediową Zenith rozpoczęła się we wrześniu 2022, w wyniku przetargu.

Źródło: Zenith

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG i American Airlines łączą siły w kampanii „Travel light with LG gram”
W nowej kampanii LG Electronics Travel Light with LG gram firma podkreśla mobilność i trwałość swoich ultralekkich laptopów. Kampania jest efektem współpracy z linią lotniczą American Airlines, z którą LG stworzyło ekspozycję LG gram w salonie Admirals Club na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles (LAX). Ta ekskluzywna lokalizacja...
Hubert Niedzielski kierownikiem ds. PR i eventów Porsche Polska
1 października 2023 r. Hubert Niedzielski objął nowo powstałe stanowisko kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce. Będzie odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę z mediami oraz realizację strategii PR marki.
72 proc. - badanych określa jako bardzo istotne ubóstwo starszych kobiet oraz kwestię wsparcia dla kobiet planujących ciążę i spodziewających się dziecka. Kolejno 69 proc. respondentek uważa, że bardzo istotnym problemem są ograniczone możliwości pracy kobiet w związku z opieką nad dziećmi. Dwie na trzy badane sądzą, że bardzo istotna jest ochrona środowiska, 64...
Ruszyła 12. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam
28.09 w Be Happy Museum w Warszawie wystartowała kampania charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. Głównym jej celem jest promocja dbania o zdrowie piersi poprzez regularne ich samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Każdy ma szansę włączyć się w projekt. Wystarczy oddać swój stary, źle dopasowany biustonosz do reCYClingu, by wesprzeć stowarzyszenia Polskie Amazonki...
Creative Business Network by Filmteractive
Nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy, kreatywność. Creative Business Network to wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej i właścicieli firm z szeroko rozumianego cyfrowego sektora kreatywnego. Dla osób poszukujących nowych partnerów do dalszego rozwoju biznesu. W 2023 roku motywem przewodnim będzie współpraca europejska. Uczestnikom przybliżone...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764