logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Electrolux z YT Audio Ads

  PR 22.07.2021, przeczytano 590 razy
ilustracjastrzałka

Od 22 lipca kampania reklamowa marki Electrolux „Pierz, susz, noś dłużej” prowadzona jest z wykorzystaniem nowego formatu reklamowego YT Audio Ads. Działania, w ramach systemu programmatic zostały przygotowane przez agencję mediową Zenith, należącą do Publicis Groupe i mają zapewnić dotarcie do użytkowników słuchających muzyki, podcastów i innych treści audio na platformie YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-electrolux-z-yt-audio-ads,392361,artykul.html

Format YouTube Audio Ads nadal jest w fazie beta, składa się z pliku audio oraz planszy i rekomendowany jest głównie w kampaniach zasięgowych, aby efektywnie zwiększyć świadomość marki i rozpoznalwalność reklam. Kampania jest mierzona w ramach platformy DSP, która pokazuje wskaźniki takie, jak pełne odsłuchanie spotu, ale również czy wykorzystanie formatu Audio Ads wpłynęło na poprawę widoczności i zasięgu marki.

- Według badań, ludzie słuchają muzyki przez ok. 18 godzin tygodniowo, a aż 86% słuchaczy wybiera usługi streamingowe. Okazuje się, że konsumenci spędzają więcej czasu na YouTube niż na jakimkolwiek innym muzycznym serwisie streamingowym, dlatego wykorzstanie nowego formatu reklamowego na tej platformie, to szansa na zwiększenie zasięgu marki. Zawsze staramy się rekomendować naszym Klientom najlepsze i skuteczne rozwiązania oraz nowości pojawiające się na rynku, aby w jak najwyższym stopniu zapewnić efektywność kampanii – wyjaśnia Anna Cierpisz, Programmatic Specialist w Zenith.

Kampania, w której wykorzystano YouTube Audio Ads to nowa odsłona z cyklu „Pierz, susz, noś dłużej”, którą jest letnia, proekologiczna aktywacja promująca dbanie o ubrania i działania na rzecz ochrony środowiska. Na gdańskiej plaży Brzeźno od 23 lipca do 17 sierpnia uruchomiona zostanie Strefa Electrolux i specjalny cyrkularny butik, którego otwarcie zainauguruje pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada Zenith (Publicis Groupe).

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764