logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania employer brandingowa Kaufland przygotowana przez Kamikaze

  PR 18.11.2019, przeczytano 1059 razy
ilustracja

Kaufland Polska prowadzi kampanię employer brandingową pod hasłem „Kto jak nie Ty?” przygotowaną przez agencję Kamikaze. Akcja zachęca do podjęcia pracy w sieci Kaufland poprzez prezentację sylwetek obecnych pracowników tej sieci oraz prezentację możliwości rozwoju w firmie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-employer-brandingowa-kaufland-przygotowana-przez-kamikaze,384742,artykul.html

Działania marketingowe są prowadzone przede wszystkim w kanałach social mediowych. Zostały podzielone na cztery cykle tematyczne:

  • #LudzieWKaufland – cykl poświęcony pracownikom firmy
  • #PracaWKaufland – cykl poświęcony ofertom pracy i wakatom w firmie
  • #KarieraWKaufland – cykl ukazujący możliwości rozwoju w firmie
  • #ChwalimySię / #DziejeSię – cykl poświęcony nowościom, innowacjom, ciekawym akcjom i wydarzeniom

ilustracjastrzałka

- Wierzymy, że najlepszymi ambasadorami naszej firmy są sami pracownicy, dlatego też naturalną koleją rzeczy było zaangażowanie ich do najnowszej kampanii. Proponując takie rozwiązanie nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zainteresowania i zaangażowania ze strony pracowników. Bardzo nas ono cieszy – mówi Małgorzata Ławnik, Dyrektor Pionu Personalnego w Kaufland Polska.

ilustracjastrzałka

Strategia komunikacji i idea kreatywną została przygotowana przez Kamikaze na bazie materiałów od Kaufland Polska, w tym m.in. zorganizowanych przez klienta materiałów z sesji zdjęciowych z pracownikami oraz ich prawdziwych wypowiedzi i relacji, co jeszcze bardziej wzmacnia i uwiarygadnia kreację kampanii. Agencja była również odpowiedzialna za produkcję i obsługę publikacji materiałów w social mediach.

ilustracjastrzałka

Agencja obsługuje Kaufland Polska w zakresie działań w social mediach oraz w szeroko pojętym digitalu.

Źródło: Kaufland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764