logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Enel - Sport na outdoorze

  PR 07.09.2017, przeczytano 591 razy
ilustracjastrzałka

Enel-Sport Centrum Ortopedii i Rehabilitacji ruszył z kampanią reklamową na outdoorze. Jej twarzą został wybitny polski narciarz Andrzej Bargiel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-enel---sport-na-outdoorze,33655,artykul.html

Enel-Sport to sieć klinik, które świadczą usługi w zakresie ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej dorosłych, dzieci i młodzieży. Wybór Bargiela był nieprzypadkowy, ponieważ to wielokrotny mistrz polski w skialpiniźmie, który w swoim dorobku ma 3 zjazdy z ośmiotysięczników. „Nic Cię nie pokona” to hasło kampanii, które wraz z wizerunkiem narciarza jest eksponowane na plakatach.  

Kampania jest realizowana w Łodzi i Warszawie na kilkudziesięciu nośnikach cityboard (6x3 m) oraz supercityboard (12x4 m). Miasta te wybrano ze względu na obecność w nich klinik Enel-Sport. Plakaty będą eksponowane do końca października 2017 r.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764