logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Fender Vaporizer: atomowy technothriller z polskim akcentem

   21.01.2014, przeczytano 2283 razy

Amerykański producent gitar i wzmacniaczy gitarowych - firma Fender - wprowadziła na rynek combo Vaporizer, poszerzające serię stylizowanych wzmacniaczy Pawn Shop Special. Premierze nawiązującego wyglądem do lat 50-tych urządzenia towarzyszy zabawny spot reklamowy, podkreślający zamysł marketingowy jego twórców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-fender-vaporizer%3A-atomowy-technothriller-z-polskim-akcentem,20663,artykul.html

Fender Vaporizer ma przenieść użytkownika w barwną erę atomu i podboju kosmosu. W kampanii reklamowej Fender określa wzmacniacz jako "dostępny cenowo i nie z tej ziemi". Domyślamy się, że nawiązujące do atomu logo oraz nazwa, mają sugerować piorunujący efekt, jaki można dzięki temu sprzętowi uzyskać. Wzmocnić go ma odważna kolorystyka - Vaporizer dostępny jest w trzech "vintagowych" kolorach.



Jak przystało na urządzenie z ery atomowego wyścigu zbrojeń, Vaporizer posiada "atomowy guzik" uruchamiający tryb "Vaporizer mode" i sygnalizowany dużą, czerwoną kontrolką. "Vaporizer mode" odpala rzecz jasna "maksymalny czad" - pełne "przeciążenie" z ominięciem ustawień głośności i barwy tonu.

Całą tą atomową legendę ilustruje spot reklamowy stylizowany na technothriller z epoki. Działanie urządzenia testuje w tajnym laboratorium zespół naukowców pod kierunkiem  Dr. Phineasa Sinclaira, któremu towarzyszą Dr. Stalvatore Grabowski (!) oraz - zapewne dla równowagi - Dr. Otto von Lipschitz. Przedmiotem brutalnego eksperymentu jest "obiekt testowy nr 46", który "wyparowuje" oczywiście po uruchomieniu trybu "Vaporizer mode" - przy akompaniamencie maksymalnego przesteru i w świetle czerwonej kontrolki. Spot kończy się wezwaniem do laboratorium "numeru 47"...

Klarowny zamysł i przekaz: prosta, zabawna historia, dobrze zilustrowana designem urządzenia plus towarzysząca mu kampania, wsparta celnym spotem, wzorowo wykorzystującym konwencję czarno-białą dla wyeksponowania najważniejszych cech produktu - wszystko to czyni naszym zdaniem z Vaporizera marketingową rodzynkę - choć jest to przecież produkt bardzo niszowy. Czy poświęcenie "obiektu testowego nr 46" przyniesie oczekiwany marketingowy skutek pokaże czas - kampania rozpoczęła się z początkiem bieżącego roku.

Źródło: Signs.pl, Fender

www.fender.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gifts Journal Flesz – czerwiec 2021
Kolejny miesiąc za nami, a to oznacza że czas na kolejne wydanie Gifts Journal Flesza. Co można znaleźć w czerwcowym wydaniu Flesza:
Targi Remaextra we wrześniu – Gifts Journal Flesz – maj 2021
We Fleszu magazynu Gifts Journal prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w majowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - kwiecień 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w kwietniowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - marzec 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w marcowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz – grudzień 2020
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764