logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Fundacji Biedronki na Dzień Solidarności Międzypokoleniowej

  PR 30.04.2021, przeczytano 325 razy
ilustracja

29 kwietnia, w Dzień Solidarności Międzypokoleniowej, ruszyła kampania Fundacji Biedronki kierująca uwagę na wartość więzi międzypokoleniowych. Kampanii towarzyszy hasło: „Gdy liczą się wspólne chwile, przestają liczyć się lata”. Składa się na nią spot, a w kolejnych tygodniach również dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Kampania to także podsumowanie pierwszego roku działalności Fundacji Biedronki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-fundacji-biedronki-na-dzien-solidarnosci-miedzypokoleniowej,391291,artykul.html

Bohaterami spotu Fundacji Biedronki jest chłopiec i starsza pani. Między nimi nawiązuje się relacja, która sprawia, że chłopiec staje się bardziej radosny i pewny siebie, a pani… młodnieje. W pierwszej scenie widzimy ją jako dziarską emerytkę, która chroni chłopca przed łobuzami, a na końcu staje się już małą, niepokorną dziewczynką wspinającą się na drzewo.

- Ludzie pochodzący z różnych pokoleń mają coraz mniej szans, by się spotkać. Ogromnie dużo tracimy z tego powodu. Spot pokazuje, jak wiele możemy sobie nawzajem dać, jeśli tylko przestaniemy oceniać się przez pryzmat wieku - Katarzyna Scheer, prezeska Fundacji Biedronki

Kampania Fundacji Biedronki wystartowała 29 kwietnia br. - w miesiącu, w którym Fundacja obchodzi pierwszą rocznicę działalności oraz w Dniu Solidarności Międzypokoleniowej. Spot telewizyjny trwa 45 sek. Jest emitowany zarówno w głównych programach stacji telewizyjnych takich jak TVP, TVN czy Polsat, jak i ich kanałach tematycznych. Wideo w internecie trwa 60 sek. Można je obejrzeć m.in. na oficjalnym kanale Fundacji w serwisie YouTube.

Za pomysł kreatywny spotu oraz aktywności w mediach społecznościowych, a także koordynację prac odpowiedzialna jest agencja Heart&Brain. Reżyserką spotu Fundacji Biedronki jest Karolina Lewicka, za produkcję odpowiada OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Źródło: Grupa Jerónimo Martins

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej
Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej...
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020
Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku
Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma...
Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764