logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Fundacji Biedronki na Dzień Solidarności Międzypokoleniowej

  PR 30.04.2021, przeczytano 1036 razy
ilustracja

29 kwietnia, w Dzień Solidarności Międzypokoleniowej, ruszyła kampania Fundacji Biedronki kierująca uwagę na wartość więzi międzypokoleniowych. Kampanii towarzyszy hasło: „Gdy liczą się wspólne chwile, przestają liczyć się lata”. Składa się na nią spot, a w kolejnych tygodniach również dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Kampania to także podsumowanie pierwszego roku działalności Fundacji Biedronki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-fundacji-biedronki-na-dzien-solidarnosci-miedzypokoleniowej,391291,artykul.html

Bohaterami spotu Fundacji Biedronki jest chłopiec i starsza pani. Między nimi nawiązuje się relacja, która sprawia, że chłopiec staje się bardziej radosny i pewny siebie, a pani… młodnieje. W pierwszej scenie widzimy ją jako dziarską emerytkę, która chroni chłopca przed łobuzami, a na końcu staje się już małą, niepokorną dziewczynką wspinającą się na drzewo.

- Ludzie pochodzący z różnych pokoleń mają coraz mniej szans, by się spotkać. Ogromnie dużo tracimy z tego powodu. Spot pokazuje, jak wiele możemy sobie nawzajem dać, jeśli tylko przestaniemy oceniać się przez pryzmat wieku - Katarzyna Scheer, prezeska Fundacji Biedronki

Kampania Fundacji Biedronki wystartowała 29 kwietnia br. - w miesiącu, w którym Fundacja obchodzi pierwszą rocznicę działalności oraz w Dniu Solidarności Międzypokoleniowej. Spot telewizyjny trwa 45 sek. Jest emitowany zarówno w głównych programach stacji telewizyjnych takich jak TVP, TVN czy Polsat, jak i ich kanałach tematycznych. Wideo w internecie trwa 60 sek. Można je obejrzeć m.in. na oficjalnym kanale Fundacji w serwisie YouTube.

Za pomysł kreatywny spotu oraz aktywności w mediach społecznościowych, a także koordynację prac odpowiedzialna jest agencja Heart&Brain. Reżyserką spotu Fundacji Biedronki jest Karolina Lewicka, za produkcję odpowiada OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Źródło: Grupa Jerónimo Martins

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764