logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Fundacji Kulawa Warszawa

  PR 27.08.2021, przeczytano 972 razy
ilustracjastrzałka

Sport jest różnorodny i to jest w nim piękne. Każda osoba zainteresowana sportem może znaleźć dyscyplinę dla siebie. Można trenować rekreacyjnie lub wyczynowo, można też kibicować. A jedyne, co różni sport osób z niepełnosprawnościami i sport osób bez niepełnosprawności, to dyscypliny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-fundacji-kulawa-warszawa,392789,artykul.html

Przez dwa tygodnie na sieci nośników DOOH Warexpo, zlokalizowanych w centrum Warszawy, można zobaczyć kampanię społeczną #PoPierwszeJestemSportowcem Fundacji Kulawa Warszawa. Warexpo jest partnerem akcji.

Celem projektu #PoPierwszeJestemSportowcem jest pokazanie, że sportowcem może być zarówno osoba z niepełnosprawnością, jak i bez niepełnosprawności. W obu przypadkach bycie sportowcem stanowi ważną część ich tożsamości.

ilustracjastrzałka

W czasie trwania kampanii #PoPierwszeJestemSportowcem przybliżane są różne dyscypliny sportowe uprawiane przez osoby z niepełnosprawnościami poprzez organizację pokazów w centrum Warszawy i okolicach, takich dyscyplin, jak: rugby na wózkach, koszykówka na wózkach, szermierka na wózkach, blind tennis, amp futbol oraz taniec na wózkach. Kampania potrwa od 16 sierpnia do 16 września.

ilustracjastrzałka

W trakcie trwania Igrzysk Paraolimpijskich, które odbywają się od 24 sierpnia do 5 września, możemy wspólnie okazać wsparcie i kibicować sportowcom reprezentującym nasz kraj w Tokio.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo sp. z o.o.

www.warexpo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764