logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Fundacji Kulawa Warszawa

  PR 27.08.2021, przeczytano 863 razy
ilustracjastrzałka

Sport jest różnorodny i to jest w nim piękne. Każda osoba zainteresowana sportem może znaleźć dyscyplinę dla siebie. Można trenować rekreacyjnie lub wyczynowo, można też kibicować. A jedyne, co różni sport osób z niepełnosprawnościami i sport osób bez niepełnosprawności, to dyscypliny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-fundacji-kulawa-warszawa,392789,artykul.html

Przez dwa tygodnie na sieci nośników DOOH Warexpo, zlokalizowanych w centrum Warszawy, można zobaczyć kampanię społeczną #PoPierwszeJestemSportowcem Fundacji Kulawa Warszawa. Warexpo jest partnerem akcji.

Celem projektu #PoPierwszeJestemSportowcem jest pokazanie, że sportowcem może być zarówno osoba z niepełnosprawnością, jak i bez niepełnosprawności. W obu przypadkach bycie sportowcem stanowi ważną część ich tożsamości.

ilustracjastrzałka

W czasie trwania kampanii #PoPierwszeJestemSportowcem przybliżane są różne dyscypliny sportowe uprawiane przez osoby z niepełnosprawnościami poprzez organizację pokazów w centrum Warszawy i okolicach, takich dyscyplin, jak: rugby na wózkach, koszykówka na wózkach, szermierka na wózkach, blind tennis, amp futbol oraz taniec na wózkach. Kampania potrwa od 16 sierpnia do 16 września.

ilustracjastrzałka

W trakcie trwania Igrzysk Paraolimpijskich, które odbywają się od 24 sierpnia do 5 września, możemy wspólnie okazać wsparcie i kibicować sportowcom reprezentującym nasz kraj w Tokio.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo sp. z o.o.

www.warexpo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filmy reklamowe Almette emitowane na TikToku zostały uznane za jedne z najbardziej angażujących w historii tej platformy. Dwa filmy z kampanii EkoDOM Almette oraz jeden z kampanii Almette cottage znalazły się w top najchętniej oglądanych, komentowanych i udostępnianych reklamach.
Michał Desowski opuszcza Saatchi & Saatchi
Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance), została wybrana przez Gupę CSV, lidera na polskim rynku lakierniczym z zakresu dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu www.csv.pl. Grupa CSV specjalizuje się w lakiernictwie samochodowym, przemysłowym i meblowym. Zadaniem Euvic Digital było stworzenie...
Nowa kampania Orange Polska dla oferty Orange Flex
W nowej platformie komunikacji Orange Polska przekonuje, że warto się od siebie odczepić i uwierzyć w to, że mamy wystarczająco dużo do zaoferowania. Sobie i innym. A Orange Flex ma rozwiązania, które wystarczą, by komunikować się w zgodzie ze sobą i innymi.
Change Serviceplan i Media Republic z kampanią dla spółdzielni Mlekpol w Grajewie
Wystartowała nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej oparta o ideę “Maślanka Mrągowska niejedno potrafi połączyć”. Po raz trzeci za strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764