logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Fundacji Małgosi Braunek „Bądź”

  PR 19.04.2022, przeczytano 962 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania Fundacji Małgosi Braunek „Bądź”, która zachęca do przekazywania na jej rzecz jednego procenta podatku dochodowego. Kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-fundacji-malgosi-braunek-_badz_,395565,artykul.html

Fundacja Małgosi Braunek „Bądź” jest organizacją działającą od 2015 roku. Promuje i wspiera zintegrowane, holistyczne podejście zarówno do zdrowia, jak i do choroby. Inspiruje do aktywnej postawy wobec własnego zdrowia. Jest największym i najbardziej rzetelnym źródłem informacji na temat medycyny integralnej, komplementarnego podejścia do leczenia zwłaszcza do chorób onkologicznych i przewlekłych oraz holistycznego dbania o swoje zdrowie.

- Inicjujemy i wspieramy współpracę różnych dziedzin medycyny konwencjonalnej i niekonwencjonalnej poprzez szerzenie wiarygodnej wiedzy o medycynie pełnej, zintegrowanej i konieczności całościowego leczenia człowieka. Główną gałęzią działalności fundacji jest edukacja zdrowotna, z zakresu psychologii, duchowości i ciała, rzetelnych, wspierających metod komplementarnych. Organizujemy kongresy, warsztaty i kursy poświęcone edukacji prozdrowotnej, grupy wsparcia, prowadzimy fundacyjną infolinię dla wszystkich w nagłej potrzebie kontaktu – mówi Orina Krajewska, prezeska Fundacji Bądź.

Bohaterami kampanii, która jest obecna w przestrzeni miejskiej oraz w social mediach są podopieczni Fundacji.

- W komunikacji wykorzystaliśmy sylwetki i historie osób, które dzięki wsparciu Fundacji wygrały nowe życie. Hasło „Koniec choroby to początek drogi”, to obietnica nowego, jakościowego życia, zrozumienia sytuacji i podjęcia wszelkich dróg, aby dalsze życie było komfortowe i pełne nadziei. Prezentowane w kampanii portrety pochodzą z sesji zdjęciowej wykonanej w ramach współpracy Fundacji Bądź z vogue.pl przy realizacji programu “Jestem i będę”. W programie tym Orina Krajewska rozmawiała z podopiecznymi Fundacji o doświadczeniu choroby i drogach dochodzenia do zdrowia - mówi Mirek Skotarczyk, head of strategy Communication Unlimited.

Dzięki wsparciu finansowemu z 1% podatku Fundacja będzie mogła organizować kolejne wykłady, warsztaty, kongresy oraz grupy wsparcia dla osób zainteresowanych unikatową wiedzą o budowaniu zdrowia oraz dla wszystkich będących w kryzysie choroby.

ilustracjastrzałka

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764