logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową

  PR 21.01.2019, przeczytano 415 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową zdecydowanie szybciej wystartowała z kampanią informacyjną na temat przekazywania 1% podatku PIT dla organizacji pożytku publicznego. Już od początku stycznia prowadzi komunikację w kanałach online o możliwości wsparcia dzieci chorych na raka, małych pacjentów kliniki "Przylądek Nadziei".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-fundacji-na-ratunek-dzieciom-z-choroba-nowotworowa,380872,artykul.html

- Zdecydowały o tym dwie kwestie. Pierwsza, najważniejsza, to duże zmiany w zasadach rozliczania PIT dla osób fizycznych - tłumaczy Przemek Pohrybieniuk, prezes Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. - W tym roku po raz pierwszy podatnicy nie muszą nic robić, żeby się rozliczyć. Krajowa Administracja Skarbowa zrobi to za nas automatycznie. Dlatego chcemy odpowiednio wcześniej dotrzeć do Polaków z informacją, jak te zmiany mogą wpłynąć na sposób, w jaki pomagają organizacjom społecznym i fundacjom.

Druga, ważna kwestia to podatkowy kalendarz. Do końca stycznia formularze PIT 28 złożyć powinny osoby, które rozliczają działalność gospodarczą ryczałtem oraz podatnicy zarabiający na wynajmie mieszkań czy dzierżawie gruntów.

- To ponad milion osób w całej Polsce, które dotąd były w kampaniach informacyjnych najczęściej pomijane - wyjaśnia Przemek Pohrybieniuk. - Przypominamy więc i im, że w swoich rozliczeniach też mogą przekazać 1% podatku. Na przykład na leczenie dzieci chorych na raka.

W ramach kampanii, prowadzonej pod hasłem "Moje życie, Twój 1%" Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową przygotowała film, w którym wyjaśnia, jak środki przekazywane w ramach 1% PIT pomagają leczyć dzieci z kliniki. Uzupełnieniem są komunikaty graficzne. W materiałach informacyjnych występują mali pacjenci "Przylądka Nadziei", personel kliniki i pracownicy Fundacji.

Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem narzędzi SEM w wyszukiwarkach internetowych. Od lutego uzupełniona zostanie promocją w prasie, materiałami outdoorowymi i działaniami BTL, w których Fundacji pomagać będą partnerzy i ambasadorzy.

Źródło: Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764