logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Fundacji Zobacz…Jestem i Havas Village wspiera młodych w kryzysie

  PR 17.10.2022, przeczytano 361 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Havas Creative Group oraz Havas Media Group, podjęły współpracę z Fundacją Zobacz… JESTEM, w wyniku której powstała kampania wspierająca zbiórkę funduszy na rzecz Kryzysowego Oddziału Ratunkowego przy ul. Dobrej 5 w Warszawie. Miejsce ma stać się punktem wsparcia dla młodych osób cierpiących na depresję, czy tych potrzebujących najpilniejszej pomocy psychologicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-fundacji-zobacz%E2%80%A6jestem-i-havas-village-wspiera-mlodych-w-kryzysie,397627,artykul.html

Szacuje się, że około 4% dzieci w wieku przedszkolnym, 8% w szkołach podstawowych i 20% dzieci w szkołach ponadpodstawowych choruje na depresję. To aż pięcioro dzieci w przeciętnej licealnej klasie. Depresja to bardzo poważna choroba, a jej objawy upośledzają funkcjonowanie i rozwój młodego człowieka. Znacząco zwiększa ryzyko samobójstwa.

- W 2021 roku w Polsce 471 osób w wieku od 6 do 24 roku życia dokonało samobójstwa. 127 z tych osób nie ukończyło nawet 18 lat. Młode osoby w kryzysie nie mogą czekać. Chcemy wykorzystać zwyczaj dziecięcej, halloweenowej zbiórki, żeby zgromadzić środki na Kryzysowy Oddział Ratunkowy. To pierwsze takie miejsce w Polsce, w którym dzieci i młodzież będą mogli dostać wsparcie emocjonalne bez wcześniejszego umawiania się na wizytę – mówi Danuta Wieczorkiewicz, Prezes Fundacji Zobacz…JESTEM.

- Stworzyliśmy serię materiałów, w których grupa dzieci w przebraniach Halloweenowych, zamiast o cukierki, prosi widzów o wsparcie zbiórki. Ta  estetyka daje nam szansę opowiedzieć o bardzo poważnym problemie w lekki i przewrotny sposób – mówi Rafał Ryś, Creative Director Havas Warsaw.

15 października ruszył pierwszy etap kampanii. Spoty video pojawiły się w komunikacji miejskiej w Warszawie oraz na kanałach lifestylowych CANAL+. Kampania obejmuje również działania w internecie i social mediach oraz na platformie Librus.

W ramach projektu, powstała specjalna strona internetowa: zrzutaalbopsikus.pl, a fundusze na Kryzysowy Oddział Ratunkowy są zbierane na stronie Zrzutka - Kryzysowy Oddział Ratunkowy

Twórcami Kryzysowego Oddziału Ratunkowego są psycholodzy działający w ramach Fundacji Zobacz… JESTEM. Organizacja zajmuje się pomocą dzieciom i młodzieży z problemami emocjonalnymi. Prowadzi działania edukacyjne i wspiera rodziców, nauczycieli oraz instytucje.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764