logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Gamingbezbarier z wyróżnieniem Golden Arrow 2021

  PR 28.06.2021, przeczytano 758 razy

Niespełna miesiąc temu kampania #GamingBezBarier przygotowana przez agencję Fantasyexpo i Polską Ligę Esportową otrzymała statuetki w dwóch kategoriach międzynarodowego konkursu MIXX Awards Europe 2021. Projekt, który powstał przy wsparciu Fundacji Akademia Młodych Głuchych oraz Sevenet, został ponownie doceniony. Kampanię wyróżniono w konkursie Golden Arrow w kategorii specjalnej „Marketing w czasie pandemii – projekty pro bono”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-gamingbezbarier-z-wyroznieniem-golden-arrow-2021,392060,artykul.html

Szacuje się, że w Polsce jest około 900 000 osób z problemem słuchu, przy czym dokładna liczba jest trudna do zweryfikowania, ze względu na wykluczenie cyfrowe oraz duże trudności w dostępie do informacji czy przynależności do odpowiednich związków lub fundacji. W rzeczywistości przyjmuje różne oblicza: ogranicza nie tylko na rynku pracy i w edukacji, ale także w życiu osobistym czy w rozrywce – również w esporcie. Fantasyexpo i Polska Liga Esportowa przełamują bariery, poszukując rozwiązań, które mogą wyjść poza znany w świecie esportu szablon. Wszystko po to, by pokazywać, że gry i gaming łączą a nie dzielą, i powinny być ogólnodostępne.

Jury konkursu Golden Arrow w kategorii specjalnej „Marketing w czasie pandemii – projekty pro bono” wyróżnia działania i przedsięwzięcia na rzecz organizacji pozarządowych oraz instytucji państwowych, których celem jest pomoc potrzebującym lub edukacja społeczeństwa w erze trwającej pandemii. – Nasza pasja do esportu i do gamingu udowadnia, że nie ma przed nami żadnych barier. A to oznacza, że możemy się ciągle rozwijać i tworzyć ciekawe, ważne projekty – podkreślił Jan Zarzycki z Fantasyexpo podczas oficjalnej gali wręczenia nagród.

Przypomnijmy, że w ramach kampanii powstał pierwszy polski słownik gamingowy CS:GO dla głuchych i słabosłyszących oraz przeprowadzona została pierwsza na świecie transmisja esportowa tłumaczona na język migowy na żywo. #GamingBezBarier to: 19 nowych znaków tłumaczących terminologię CS:GO, wideo wyjaśniające zasady rozrywki, GIFy ułatwiające komunikację, 3 tłumaczy migowych podczas transmisji i w studiu oraz esportowe emocje dostępne dla każdego.

Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Ostatni rok wprowadził nas w nową erę komunikacji, dlatego w tym roku w ramach Golden Arrow nagrodzono nie tylko projekty, wykorzystujące w przemyślany sposób poszczególne narzędzia marketingowe, ale także wielki wysiłek włożony przez branżę w kontynuację biznesu w tak trudnych, jak obecne, warunkach.

Źródło: Fantasyexpo sp. z o.o.

www.fantasyexpo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Manufaktura nagrodzona Złotymi Spinaczami
Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym Spinaczem. Nagrodami uhonorowano wyjątkowy projekt pod mecenatem artystycznym Manufaktury – „LODZ600, czyli 600 obrazów na 600-lecie Łodzi”.
Jubileuszowe konkursy Galerii Plakatu AMS rozstrzygnięte!
Jadwiga Mołoń wygrała 25. edycję Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi”. Jury wyróżniło w konkursie 5 prac – dwie autorstwa Agnieszki Cieślikowskiej oraz prace Michaliny Knopińskiej, Jerzego Skakuna i Stanisława Świtały. Ponadto internauci mogli wybrać swój ulubiony projekt spośród 24...
Kampania Super Kobiety Almette na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024
Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Projekt...
TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764