logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Gamingbezbarier z wyróżnieniem Golden Arrow 2021

  PR 28.06.2021, przeczytano 720 razy

Niespełna miesiąc temu kampania #GamingBezBarier przygotowana przez agencję Fantasyexpo i Polską Ligę Esportową otrzymała statuetki w dwóch kategoriach międzynarodowego konkursu MIXX Awards Europe 2021. Projekt, który powstał przy wsparciu Fundacji Akademia Młodych Głuchych oraz Sevenet, został ponownie doceniony. Kampanię wyróżniono w konkursie Golden Arrow w kategorii specjalnej „Marketing w czasie pandemii – projekty pro bono”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-gamingbezbarier-z-wyroznieniem-golden-arrow-2021,392060,artykul.html

Szacuje się, że w Polsce jest około 900 000 osób z problemem słuchu, przy czym dokładna liczba jest trudna do zweryfikowania, ze względu na wykluczenie cyfrowe oraz duże trudności w dostępie do informacji czy przynależności do odpowiednich związków lub fundacji. W rzeczywistości przyjmuje różne oblicza: ogranicza nie tylko na rynku pracy i w edukacji, ale także w życiu osobistym czy w rozrywce – również w esporcie. Fantasyexpo i Polska Liga Esportowa przełamują bariery, poszukując rozwiązań, które mogą wyjść poza znany w świecie esportu szablon. Wszystko po to, by pokazywać, że gry i gaming łączą a nie dzielą, i powinny być ogólnodostępne.

Jury konkursu Golden Arrow w kategorii specjalnej „Marketing w czasie pandemii – projekty pro bono” wyróżnia działania i przedsięwzięcia na rzecz organizacji pozarządowych oraz instytucji państwowych, których celem jest pomoc potrzebującym lub edukacja społeczeństwa w erze trwającej pandemii. – Nasza pasja do esportu i do gamingu udowadnia, że nie ma przed nami żadnych barier. A to oznacza, że możemy się ciągle rozwijać i tworzyć ciekawe, ważne projekty – podkreślił Jan Zarzycki z Fantasyexpo podczas oficjalnej gali wręczenia nagród.

Przypomnijmy, że w ramach kampanii powstał pierwszy polski słownik gamingowy CS:GO dla głuchych i słabosłyszących oraz przeprowadzona została pierwsza na świecie transmisja esportowa tłumaczona na język migowy na żywo. #GamingBezBarier to: 19 nowych znaków tłumaczących terminologię CS:GO, wideo wyjaśniające zasady rozrywki, GIFy ułatwiające komunikację, 3 tłumaczy migowych podczas transmisji i w studiu oraz esportowe emocje dostępne dla każdego.

Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Ostatni rok wprowadził nas w nową erę komunikacji, dlatego w tym roku w ramach Golden Arrow nagrodzono nie tylko projekty, wykorzystujące w przemyślany sposób poszczególne narzędzia marketingowe, ale także wielki wysiłek włożony przez branżę w kontynuację biznesu w tak trudnych, jak obecne, warunkach.

Źródło: Fantasyexpo sp. z o.o.

www.fantasyexpo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764