logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem

  PR 30.09.2022, przeczytano 601 razy
ilustracjastrzałka

24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-garage-sound-masters-zakonczona-sukcesem,397427,artykul.html

Aktywacja Garage Sound Masters 2022 składała się z trzech faz. W pierwszym etapie DJ’e i producenci muzyczni zgłaszali swoje prace w dwóch kategoriach - set DJ-ski lub Original Track. Warunkiem zgłoszenia utworu było wykorzystanie sampli muzycznych dedykowanych wariantom piwa Garage. Następnie konsumenci wybrali zwycięskie kawałki poprzez głosowanie na stronie internetowej. Utwory z kategorii Original Track przeszły również wstępną selekcję w radiu Kampus. Ostatnią fazą było ogłoszenie wyników, które odbyło się 28 sierpnia.

W konkursie nagrodzonych zostało 26 utworów w kategorii Original Track oraz 10 w kategorii set DJ’ski. Główne nagrody to kontroler DJ marki Traktor oraz Sekwencer Arturia. Do wygrania były również słuchawki DJ’skie Audio Tech oraz kartony piwa Garage. Nagrodzeni nie zostali jednak tylko uczestnicy. Konsumenci biorący udział w głosowaniu również otrzymali nagrody – 10 000 zł, a także głośniki JBL Partybox. Rozdano również 250 skrzynek piwa Garage.

Zwycięskie utwory można odsłuchać na stronie projektu Garage Sound Masters. Powstała również specjalna playlista w serwisie Spotify.

Agencja dentsu Creative odpowiadała za pomysł kampanii, komunikację w social mediach, przygotowanie strony internetowej oraz nagród. Promocja akcji obejmowała m.in. kampanie Inflencerską, spoty w radiu Kampus oraz kampanie display.

W aktywacji zaangażowane były również inne podmioty. Za wsparcie mediowe odpowiadała agencja Initiative, natomiast sample do utworów zostały stworzone przez studio produkcyjne Massive Music.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Design na fali. Miami Wars Party by Domoteka
W sercu Warszawy, nad lewym brzegiem Wisły, Miami Wars przekształciło się w designerską oazę, gdzie natura płynnie połączyła się z nowoczesnym wystrojem dzięki kreatywnej aranżacji Centrum Designu Domoteka. 22 sierpnia miejsce to przyciągnęło architektów, dziennikarzy i miłośników dobrego designu na wyjątkowe Miami Wars Party, zorganizowane przez...
Światowa premiera Oshee Sparkling na Times Square
W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie – na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie Ambasadorka marki Iga Świątek, rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US OPEN.
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
Magdalena Różczka i jej awatar w kampanii VeloBanku
Stawiający na technologię VeloBank wykorzystuje sztuczną inteligencję już nie tylko w swoich nowatorskich produktach. W najnowszej kampanii promującej VeloFotkę, kredyt gotówkowy, który można wziąć kilkoma kliknięciami w aplikacji mobilnej, główne role zagrały: Magdalena Różczka oraz jej wirtualna odpowiedniczka wygenerowana przez AI.
Trasa promocyjna Visa: Bolid F1 na Zamku Królewskim
Zamek Królewski w Warszawie będzie siódmym przystankiem na trasie tegorocznego touru promocyjnego bolidu Formuły 1. Maszyna Visa Cash App RB, partnera sponsoringowego ORLEN, w sobotę 7 września pojawi się w ogrodach zamku i będzie specjalną atrakcją charytatywnego pleneru plastycznego dla dzieci.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764