logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem

  PR 30.09.2022, przeczytano 574 razy
ilustracjastrzałka

24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-garage-sound-masters-zakonczona-sukcesem,397427,artykul.html

Aktywacja Garage Sound Masters 2022 składała się z trzech faz. W pierwszym etapie DJ’e i producenci muzyczni zgłaszali swoje prace w dwóch kategoriach - set DJ-ski lub Original Track. Warunkiem zgłoszenia utworu było wykorzystanie sampli muzycznych dedykowanych wariantom piwa Garage. Następnie konsumenci wybrali zwycięskie kawałki poprzez głosowanie na stronie internetowej. Utwory z kategorii Original Track przeszły również wstępną selekcję w radiu Kampus. Ostatnią fazą było ogłoszenie wyników, które odbyło się 28 sierpnia.

W konkursie nagrodzonych zostało 26 utworów w kategorii Original Track oraz 10 w kategorii set DJ’ski. Główne nagrody to kontroler DJ marki Traktor oraz Sekwencer Arturia. Do wygrania były również słuchawki DJ’skie Audio Tech oraz kartony piwa Garage. Nagrodzeni nie zostali jednak tylko uczestnicy. Konsumenci biorący udział w głosowaniu również otrzymali nagrody – 10 000 zł, a także głośniki JBL Partybox. Rozdano również 250 skrzynek piwa Garage.

Zwycięskie utwory można odsłuchać na stronie projektu Garage Sound Masters. Powstała również specjalna playlista w serwisie Spotify.

Agencja dentsu Creative odpowiadała za pomysł kampanii, komunikację w social mediach, przygotowanie strony internetowej oraz nagród. Promocja akcji obejmowała m.in. kampanie Inflencerską, spoty w radiu Kampus oraz kampanie display.

W aktywacji zaangażowane były również inne podmioty. Za wsparcie mediowe odpowiadała agencja Initiative, natomiast sample do utworów zostały stworzone przez studio produkcyjne Massive Music.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764