logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem

  PR 30.09.2022, przeczytano 254 razy
ilustracjastrzałka

24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-garage-sound-masters-zakonczona-sukcesem,397427,artykul.html

Aktywacja Garage Sound Masters 2022 składała się z trzech faz. W pierwszym etapie DJ’e i producenci muzyczni zgłaszali swoje prace w dwóch kategoriach - set DJ-ski lub Original Track. Warunkiem zgłoszenia utworu było wykorzystanie sampli muzycznych dedykowanych wariantom piwa Garage. Następnie konsumenci wybrali zwycięskie kawałki poprzez głosowanie na stronie internetowej. Utwory z kategorii Original Track przeszły również wstępną selekcję w radiu Kampus. Ostatnią fazą było ogłoszenie wyników, które odbyło się 28 sierpnia.

W konkursie nagrodzonych zostało 26 utworów w kategorii Original Track oraz 10 w kategorii set DJ’ski. Główne nagrody to kontroler DJ marki Traktor oraz Sekwencer Arturia. Do wygrania były również słuchawki DJ’skie Audio Tech oraz kartony piwa Garage. Nagrodzeni nie zostali jednak tylko uczestnicy. Konsumenci biorący udział w głosowaniu również otrzymali nagrody – 10 000 zł, a także głośniki JBL Partybox. Rozdano również 250 skrzynek piwa Garage.

Zwycięskie utwory można odsłuchać na stronie projektu Garage Sound Masters. Powstała również specjalna playlista w serwisie Spotify.

Agencja dentsu Creative odpowiadała za pomysł kampanii, komunikację w social mediach, przygotowanie strony internetowej oraz nagród. Promocja akcji obejmowała m.in. kampanie Inflencerską, spoty w radiu Kampus oraz kampanie display.

W aktywacji zaangażowane były również inne podmioty. Za wsparcie mediowe odpowiadała agencja Initiative, natomiast sample do utworów zostały stworzone przez studio produkcyjne Massive Music.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764