logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Gemini Park: bogactwo regionu tarnowskiego

  PR 04.12.2019, przeczytano 853 razy
ilustracjastrzałka

Czy wyjątkowi ludzie, ich pasja i kreatywność mogą być podstawą bogactwa regionu tarnowskiego? Przekonuje do tego kampania "Tarnowskie Oblicza Mody", realizowana przez centrum handlowe Gemini Park. W oryginalnym projekcie wystąpi łącznie blisko 100 osób związanych z Tarnowem i regionem. Wśród nich artyści, muzycy, projektanci, a także nauczyciele i społecznicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-gemini-park%3A-bogactwo-regionu-tarnowskiego,384966,artykul.html

Siła regionu w ludziach?

O sile regionu może decydować wiele czynników - dynamicznie rozwijający się biznes, powstające w nim innowacje, sukcesy sportowe drużyny lub mistrza, ważny ośrodek kulturalny, a nawet znany zespół muzyczny czy projektantka podbijająca modowe rynki. U podstaw tego leżą jednak zawsze pomysłowi ludzie z pasją.

Tych w Tarnowie nie brakuje. Od stycznia możemy się o tym przekonać za sprawą realizowanej przez Gemini Park kampanii "Tarnowskie Oblicza Mody". Na rozwieszonych na mieście billboardach, w kolejnych odsłonach, prezentuje ona blisko 100 wyjątkowych osób, mających szczególny wkład w rozwój m.in. kultury, biznesu i sportu w mieście.

- Nasz region ma wiele do zaoferowania, a jego największym bogactwem są niezwykle kreatywni ludzie, robiący rzeczy z pasją, a przez to osiągający zawodowe szczyty. To właśnie oni są najlepszą wizytówką miasta i regionu, zmieniając sposób myślenia o nim i przełamując stereotypy - mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów. - Co więcej, fakt, że tacy wyjątkowi ludzie pochodzą z tego regionu lub są silnie z nim związani, sprawia, że zmienia się także myślenie o mieście wśród samych mieszkańców. Nagle spoglądamy na Tarnów przez pryzmat chociażby sukcesów sportowych, wybijających się osiągnięć tanecznych, ważnej działalności społecznej czy rozwijającego się w nim talentu lub ciekawego biznesu - dodaje.

To nie celelebryci inspirują, a sąsiad

To między innymi z tego powodu wśród blisko 100 ambasadorów możemy znaleźć osoby w różnym wieku, o różnej profesji, zainteresowaniach i osiągnięciach. Najmłodszy ambasador ma 10 lat, najstarszy 72. Nie brakuje sportowców, malarzy, aktorów, muzyków, tancerzy, projektantów mody, influencerów, lokalnych przedsiębiorców, a nawet nauczycieli, społeczników czy pracowników służb mundurowych.

- Zależało nam na tym, aby mieszkańcy Tarnowa mogli się utożsamić z ambasadorami. Nie są to więc celebryci z pierwszych stron gazet, ale zwykli - niezwykli ludzie, robiący coś wyjątkowego w swoim życiu, ale jednocześnie potrafiący dzielić się swoim czasem i doświadczeniem z innymi. Do tego są to osoby z sąsiedztwa, które możemy na co dzień spotkać na ulicy, w sklepie i w parku - mówi Zbigniew Nowak i podkreśla, ta różnorodność ma jeszcze jedno na celu. - W kampanii pokazujemy, że potencjał Tarnowa i regionu ma różne twarze, że tkwi on w sporcie, sztuce, muzyce, że jego źródłem jest pomysłowy biznes, działalność influcenera w sieci, czy niezwykły talent pedagogiczny, dzięki któremu dzieci i młodzież chcą zdobywać wiedzę. Przełamujemy tym samym stereotyp myślenia o tym, co decyduje o sile regionu.

W kim więc Gemini Park dostrzega tę moc? W kampanii pojawia się m.in. Anna Brożek, 23-letnia wicemistrzyni we wspinaczce sportowej, Jacek Durał, muzyk rockowy, Jacek Hazuka, malarz znany na całym świecie, Mirosław Bieniasz, Mistrz Polski w kolarstwie górskim, Anna Nowak-Curyło, projektantka mody czy Alicja Rega, reprezentująca Polskę w Eurowizji junior. Do tej pory zaprezentowano już 50 osób!

- To ludzie, których łączy nie tylko Tarnów. Każdy z naszych bohaterów to barwna osobowość, która dzięki swojej codziennej aktywności, pracy, pasji czy hobby zmienia miasto na lepsze, kreując jego nowy charakter. Do tego są to osoby potrafiące wokół siebie budować społeczność, a więc inspirujące i motywujące innych do działania - wyjaśnia Nowak.

ilustracjastrzałka

Inspirują i budują społeczność

Nic więc dziwnego, że pomysłodawcy kampanii nie poprzestają tylko na prezentowaniu jej ambasadorów na billboardach. Ważne stały się także spotkania mieszkańców Tarnowa z bohaterami. Od początku kampanii odbyło się już blisko 20 tego typu wydarzeń, podczas których można było lepiej ich poznać.

- Kampania pozwala nie tylko podkreślić ludzki potencjał regionu, ale także daje nam możliwość tworzenia społeczności, w której następuje wymiana myśli, doświadczeń i umiejętności. Bo proszę sobie wyobrazić, że po występach tanecznych naszych ambasadorów, tarnowianie zaczęli zapisywać się na lekcje tańca, a na apel jednego z artystów, który tworzył dzieło "Ostatnia Wieczerza", odpowiedziały dziesiątki chętnych, chcących wziąć w nim udział - mówi Nowak.

O wartości kampanii przekonany jest Rafał Sonik, Zwycięzca Rajdu Dakar, przedsiębiorca, filantrop i właściciel Gemini Park Tarnów. – Wokół nas jest bardzo dużo kreatywnych ludzi z pasją, którzy na co dzień dążą do mistrzostwa w tym co robią. Inwestując w ludzki potencjał i czerpiąc z jego pokładów, jesteśmy w stanie dalej się rozwijać. Tarnów, jest tutaj świetnym przykładem. Udowadnia on bowiem, jak wiele miasto może mieć do zaoferowania, jeśli przyjrzymy się uważnie jego mieszkańcom, ich pomysłom na życie, ich umiejętnościom  - mówi.

Kampania "Tarnowskie Oblicza Mody" w  kilkanaście miesięcy zaprezentuje blisko 100 osób. Całości towarzyszyć będą także kolejne wydarzenia i spotkania z ambasadorami. Jak zapowiada dyrektor Gemini Park Tarnów, będzie to największy projekt tego typu w Polsce.

- Jeszcze nikt w Polsce, a już zwłaszcza galeria handlowa, nie podjął się zadania, aby pokazać siłę regionu przez pryzmat ludzi z nim związanych. Pod tym względem nasz projekt jest pionierski. Ufam jednak, że będzie on inspiracją dla innych. Dzięki temu jesteśmy wstanie zmienić obraz wielu polskich miast, pokazując ich prawdziwe i różnorodne oblicze - podsumowuje.

Źródło: Gemini Park Tarnów, Gemini Holding

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764