logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Gerber: Pan Organic w roli głównej

  PR 12.02.2018, przeczytano 973 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ruszyła kampania promująca nowe produkty Gerber. Jej głównym bohaterem, inaczej niż w  przypadku większości produktów dla niemowląt i  małych dzieci, wcale nie jest maluch ani jego rodzice, a Pan Organic – rolnik uprawiający ziemię zgodnie z  zasadami rolnictwa ekologicznego, a właściwie  uzyskane dzięki jego wysiłkom ekologiczne warzywa i  owoce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-gerber%3A-pan-organic-w-roli-glownej,35414,artykul.html

Polacy na zakupach coraz chętniej wypełniają koszyk produktami ekologicznymi, wśród których prym zdecydowanie wiedzie żywność. Odpowiadając na tę potrzebę w  ostatnim czasie 11  takich właśnie produktów wprowadziła do swojej oferty marka Gerber.

Zaskakująca kampania produktów Gerber Organic

Animacja w  schematyczny sposób pokazuje, jak powstają produkty ekologiczne, dzięki czemu widz ma możliwość towarzyszenia im w  drodze od pola do stołu. Najpierw obserwuje surowce, które, dzięki ograniczeniu do minimum czynności ingerujących w  ich wzrost, mogły rozwijać się we własnym tempie. Później przychodzi czas na procesy przetwarzania, które mają na celu maksymalne ograniczenie strat cennych składników, naturalnie zawartych w  warzywach i  owocach, i,  wreszcie, na gotowy produkt, wyróżniający się certyfikatem ekologicznym i  symbolem zielonego listka obecnym na opakowaniu.

Nietypowy jest nie tylko bohater, ale także forma nagrania – zabawną rymowankę oparto na popularnym utworze, który każdy chyba zna z  dzieciństwa - Old McDonald had a farm (Stary Donald farmę miał). Dzięki temu piosenka niezwykle łatwo wpada w  ucho dużych i  małych i  trudno przestać ją nucić.

Strona edukacyjna Gerber Organic

Kilkunastosekundowa animacja ma zainteresować widzów zagadnieniem rolnictwa ekologicznego, nie jest w stanie jednak dostarczyć im konkretnej wiedzy na jego temat. Znaleźć ją można na stronie poświęconej linii Gerber Organic. Zawiera ona odpowiedzi na najważniejsze pytania związane z produkcją ekologiczną – m.in. tłumaczy czym produkty ekologiczne różnią się od tych pochodzących z  tradycyjnych upraw, jakie zasady obowiązują podczas ekologicznej uprawy roślin i  ich przetwarzania oraz jak rozpoznać prawdziwie ekologiczny produkt. Wkrótce strona będzie poszerzana o  kolejne funkcjonalności.

Jeszcze bardziej szczegółowe informacje, przydatne dla osób szczególnie zainteresowanych tematem rolnictwa ekologicznego znaleźć można na stronie firmy.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

www.zdrowystartwprzyszlosc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apptension buduje własny Dział Kreatywny
Apptension – software house, współpracujący z inwestorami, startupami i agencjami –  od początku września uruchomił w swoich strukturach Dział Kreatywny. Na jego czele stanął Michał Gutkowski, związany z firmą od 2014 roku. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed...
Oki na targach Festiwaldruku.pl 2019
Najmniejsza na rynku kolorowa drukarka A3 z serii C800, najnowsza pięciotonerowa cyfrowa drukarka etykiet LED OKI Pro1050 (CMYK + biały), pokaz druku na kopertach z wykorzystaniem innowacyjnej technologii białego tonera z OKI Pro9542, druk termotransferowy  z OKI Pro8432WT i ekosolwentowy ploter M-64s z serii ColorPainter – to tylko niektóre propozycje z bogatej oferty OKI, którą...
Nowa kampania reklamowa „Bez nonsensów” w T‑mobile skierowana do firm
T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie.
Zintegrowana kampania Captain Jack Pirate Orange
Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy.
Mural inspirowany fotografiami Krzysztofa Millera na siedzibie „Gazety Wyborczej”
W poniedziałek, 9 września br. odbyło się oficjalne odsłonięcie muralu nawiązującego do twórczości fotoreportera „Gazety Wyborczej” Krzysztofa Millera. Malowidło ścienne autorstwa Bruna Althamera, powstałe na jednej z bocznych ścian budynku Agory w Warszawie, przedstawia wybrane postacie ze zdjęć Millera dokumentujących wydarzenia historyczne i konflikty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764