Pod hasłem “Płać za co chcesz, kiedy chcesz” rusza zintegrowana kampania Google Pay.
Google Pay to szybkie, łatwe i bezpieczne płatności online oraz w sklepach stacjonarnych. W internecie pozwala płacić wszędzie tam, gdzie widnieje logo Google Pay - wystarczy jedno kliknięcie. Płatności zbliżeniowe są dostępne dla klientów kilkunastu polskich banków i instytucji finansowych. W Polsce usługa została uruchomiona w listopadzie 2016 r. (wcześniej funkcjonowała pod nazwą Android Pay).
- Każdemu z nas zdarzyło się zapomnieć portfela wybiegając na szybkie zakupy - w takiej sytuacji możliwość płatności telefonem jest nieoceniona - mówi Aleksandra Kalinowska-Nowak, Country Marketing Manager, Google Polska. - Z kolei w internecie Google Pay pozwala niemal błyskawicznie dokonać zakupów bez konieczności każdorazowego wpisywania danych. I na tym skupiliśmy się w przekazie kampanii.
Przygotowanie kreacji na polski i ukraiński rynek powierzono agencji 180heartbeats + JUNG v MATT:
- W czasach, kiedy nie rozstajemy się ze smartfonami, płacenie z Google Pay oznacza dużą wygodę, możliwość robienia zakupów o każdej porze, a także w okolicznościach, kiedy tego nie przewidzieliśmy - zwraca uwagę Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. - Na przykład podczas wieczornego biegania, kiedy nie zabraliśmy portfela. Albo bez potrzeby wychodzenia z domu, kiedy przyjdzie nam ochota na pizzę. Takie sytuacje z humorem pokazaliśmy w spotach. Natomiast w kreacjach outdoorowych, za pomocą gry słów, podkreśliliśmy jak różnorodne mogę być zakupy z Google Pay. Mają one także bardzo lokalny charakter w każdym z miast. Na przykład we Wrocławiu informują o możliwości zbliżeniowego płacenia za bilety w komunikacji miejskiej czy innych lokalnych atrakcjach.
Na polskim rynku Google Pay promowane będzie poprzez 15 i 30-sekundowe filmy emitowane w internecie, w telewizji oraz w kinach, a także kampanią internetową oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Natomiast na Ukrainie działania realizowane będą w internecie, na outdoorze i w kinach.
Kampania w naszym regionie potrwa do końca roku. Media zaplanowały i zakupiły Essence Global (online) oraz Media Direction OMD (telewizja, outdoor). Filmy reklamowe wyreżyserował Mike Andrews, a za produkcję odpowiada F25.
Kampania jest częścią globalnej platformy komunikacyjnej marki pod hasłem “Google Pay. Pay for whatever, whenever”, która niemal równolegle rusza w USA i Australii.
Osoby odpowiedzialne:
- Tymon Kokoszka, Google Pay Marketing Manager
- Asia Perek, Google EMEA Creative Strategy Lead
- Łukasz Pietrzak, Google Consumer Brand & Marketing Lead
- Mikołaj Sadowski, Chief Creative Officer & Partner
- Magda Kozanowska, Managing Director & Partner
- Marta Krawiec, Account Manager
- Martin Winther, Creative Director & Partner
- Grzegorz Paraska, Senior Copywriter
- Anna Gadecka, Senior Copywriter
- Mike Andrews, Director
- F25, dom produkcyjny
Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT