logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Google Pay autortswa 180heartbeats + JUNG v MATT

  PR 13.11.2018, przeczytano 657 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem “Płać za co chcesz, kiedy chcesz” rusza zintegrowana kampania Google Pay.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-google-pay-autortswa-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,380125,artykul.html

Google Pay to szybkie, łatwe i bezpieczne płatności online oraz w sklepach stacjonarnych. W internecie pozwala płacić wszędzie tam, gdzie widnieje logo Google Pay - wystarczy jedno kliknięcie. Płatności zbliżeniowe są dostępne dla klientów kilkunastu polskich banków i instytucji finansowych. W Polsce usługa została uruchomiona w listopadzie 2016 r. (wcześniej funkcjonowała pod nazwą Android Pay).

- Każdemu z nas zdarzyło się zapomnieć portfela wybiegając na szybkie zakupy - w takiej sytuacji możliwość płatności telefonem jest nieoceniona - mówi Aleksandra Kalinowska-Nowak, Country Marketing Manager, Google Polska. - Z kolei w internecie Google Pay pozwala niemal błyskawicznie dokonać zakupów bez konieczności każdorazowego wpisywania danych.  I na tym skupiliśmy się w przekazie kampanii.

Przygotowanie kreacji na polski i ukraiński rynek powierzono agencji 180heartbeats + JUNG v MATT:

- W czasach, kiedy nie rozstajemy się ze smartfonami, płacenie z Google Pay oznacza dużą wygodę, możliwość robienia zakupów o każdej porze, a także w okolicznościach, kiedy tego nie przewidzieliśmy -  zwraca uwagę Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. - Na przykład podczas wieczornego biegania, kiedy nie zabraliśmy portfela. Albo bez potrzeby wychodzenia z domu, kiedy przyjdzie nam ochota na pizzę. Takie sytuacje z humorem pokazaliśmy w spotach. Natomiast w kreacjach outdoorowych, za pomocą gry słów, podkreśliliśmy jak różnorodne mogę być zakupy z Google Pay. Mają one także bardzo lokalny charakter w każdym z miast. Na przykład we Wrocławiu informują o możliwości zbliżeniowego płacenia za bilety w komunikacji miejskiej czy innych lokalnych atrakcjach.

Na polskim rynku Google Pay promowane będzie poprzez 15 i 30-sekundowe filmy emitowane w internecie, w telewizji oraz w kinach, a także kampanią internetową oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Natomiast na Ukrainie działania realizowane będą w internecie, na outdoorze i w kinach.

Kampania w naszym regionie potrwa do końca roku. Media zaplanowały i zakupiły Essence Global (online) oraz Media Direction OMD (telewizja, outdoor). Filmy reklamowe wyreżyserował Mike Andrews, a za produkcję odpowiada F25.

Kampania jest częścią globalnej platformy komunikacyjnej marki pod hasłem “Google Pay. Pay for whatever, whenever”, która niemal równolegle rusza w USA i Australii.

Osoby odpowiedzialne:

  • Tymon Kokoszka, Google Pay Marketing Manager
  • Asia Perek, Google EMEA Creative Strategy Lead
  • Łukasz Pietrzak, Google Consumer Brand & Marketing Lead
  • Mikołaj Sadowski, Chief Creative Officer & Partner
  • Magda Kozanowska, Managing Director & Partner
  • Marta Krawiec, Account Manager
  • Martin Winther, Creative Director & Partner
  • Grzegorz Paraska, Senior Copywriter
  • Anna Gadecka, Senior Copywriter
  • Mike Andrews, Director
  • F25, dom produkcyjny

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764