logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Great Hair Stories dla Resibo od agencji Os3 i studia Warsaw Production

  PR 18.05.2022, przeczytano 438 razy
ilustracja

oS3 jako agencja wiodąca marki Resibo, odpowiada za komunikację wprowadzającą linię naturalnych kosmetyki do włosów. Kampania Great Hair Stories wspiera wejście marki w nową kategorię produktów do włosów, z zestawem szamponów, odżywek i serum na końcówki. Produkty to efekt dwóch lat pracy marki z technologami i trychologami. Każdy produkt posiada unikalną formulację, która pozwoli skutecznie, naturalnie i bez wysiłku zadbać o włosy. Opakowania produktów są wykonane z tworzywa HDPE. Ich nowoczesny kształt i kolorystyka to autorski projekt marki, które są bezpieczne dla środowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-great-hair-stories-dla-resibo-od-agencji-os3-i-studia-warsaw-production,395907,artykul.html

- Idea parasolowa Great Hair Stories, czerpie z filozofii, jaka przyświeca nowej linii produktów Resibo, które są antidotum na brak czasu i skomplikowane porady na piękne włosy. Dotykamy prawdy o życiu. Codzienność stawia nas przez wyzwaniem, by znaleźć chwilę dla siebie, nie mówiąc już o pielęgnacji włosów, która często kończy się brakiem efektu, który obiecują reklamy szamponów do włosów - mówi Michał Kobierzewski, Executive Creative Director agencji oS3.

- Postawiliśmy na prawdę, która stoi w kontrze szczególnie do reklam szamponów massmarketowych. W kampanii zamiast modelek włosowych występuje Ewelina Kwit-Betlej, właścicielka marki. Towarzyszy jej część zespołu Resibo, który zaangażowany był w projekt: Gosia, Ola, Paulina oraz Ania. Włosy i skóra są wypielęgnowane produktami Resibo. Nie zobaczymy tu specjalistycznie doświetlanych, skomplikowanych produkcyjnie ujęć, ujmujących wręcz nienaturalnie efektownie włosy - komentuje Aneta Linkiewicz, Brand Manager Resibo.

Za koncept strategiczny oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa oS3, za zakup mediów odpowiada dom mediowy K2 - Precise. Za komunikację w social mediach odpowiada be frank!, za działania PR – Bardzo Kontent, za produkcję odpowiedzialne było studio Warsaw Production, reżyseria i DOP: Magdalena Wysoczyńska, 2 reżyser: Basia Burska.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Michał Kobierzewski – Executive Creative Director
  • Natalia Maćkowska – Account Manager
  • Julia Mirny – ilustracje & Key Visuals

Kampania jest emitowana w okresie kwiecień – czerwiec w Internecie, social mediach i portalach internetowych.

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764