logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Grupy Havas doceniona w konkursach Złote Spinacze i Effie Awards

  PR 11.10.2019, przeczytano 459 razy
ilustracjastrzałka

„Jeden dzień - wart całe życie”, kampania społeczna stworzona i zrealizowana wspólnie przez agencje z Grupy Havas: Havas Warsaw, Havas PR Warsaw oraz Havas Media we współpracy z Fundacją Zobacz…JESTEM! zdobyła aż trzy nominacje do nagrody Złote Spinacze oraz jedną w konkursie EFFIE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-grupy-havas-doceniona-w-konkursach-zlote-spinacze-i-effie-awards,384306,artykul.html

W konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations, kampania nominowana jest w kategoriach: Kampania społeczna (kategoria główna), Efektywność (kategoria specjalna) oraz NGO i sektor społeczny (kategoria sektorowa). Z kolei w konkursie EFFIE AWARDS, kampania ma szansę uzyskać statuetkę w kategorii „Positive change: CSR, Edukacja Społeczna i Pro Bono”.

Kampania zwraca uwagę rodziców na istotne zagrożenie oraz jednocześnie podkreśla rosnącą skalę problemu samobójstw wśród młodzieży. Jej celem jest zainspirowanie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi oraz jakościowego spędzania z nimi czasu. Kampania przekroczyła oczekiwane efekty o prawie 50%.

Uwagę rodziców przykuwały działania w telewizji, radiu, intrenecie oraz reklamy w środkach komunikacji miejskiej. Sam spot telewizyjny obejrzało prawie 3 miliony osób. Kampanię pro-bono wsparło grono kilkunastu celebrytów i influencerów, a ich apel dotarł do 1 044 116 osób.. Wśród rodziców, którzy mieli kontakt z kampanią, świadomość istnienia i skali problemu samobójstw wśród dzieci i młodzieży wzrosła aż o kilkanaście procent.

W ramach kampanii powstał serwis internetowy z materiałami informacyjnymi dla rodziców oraz oficjalne konto na Instagramie pod nazwą @1dzien. Uwagę rodziców na problem zwracał również spot telewizyjny w reżyserii Aliaksandra „Saszki” Kanavalau ze studia Platige Image, w którym główne role zagrali Karol Wróblewski oraz Adrianna Ładno

Działania komunikacyjne wspierające kampanię społeczną „Jeden dzień –wart całe życie” zostały zaplanowane i zrealizowane przez firmy Havas Warsaw, Havas Media, Havas PR Warsaw, Platige Image, Dobro oraz Brandbuddies we współpracy z Fundacją Zobacz… JESTEM! Wszystkie podmioty biorące udział w kampanii, zrealizowały działania charytatywnie.

Kampania „Jeden dzień – wart całe życie” jest jednocześnie najlepszym potwierdzeniem efektywności ścisłej  współpracy pomiędzy zespołami kreatywnymi i mediowymi działającymi w ramach Havas Village. Koncept Havas Village  jest kluczem do  realizacji globalnej strategii zakładającej jednoczenie sił i kompetencji w celu dostarczenia klientom zoptymalizowanej oferty zintegrowanej komunikacji marketingowej. W tym modelu współpracy we wspólnej przestrzeni, specjaliści w zakresie zakupu mediów, kreacji i PR wspólnie dostarczają najbardziej efektywne rozwiązania komunikacyjne dla klientów Grupy Havas. Koncept jest również częścią nowej strategii pozycjonowania Grupy Havas – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Olga Korolec, Dyrektor Marketingu Ringier Axel Springer Polska, została wybrana Dyrektorem Marketingu Roku w kategorii KULTURA/MEDIA/ROZRYWKA. Nagrody wręczono podczas Kongresu Executive Summit 2019, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń branżowych w Polsce.
Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia
28 listopada odbyła się gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2019. Poza statuetkami zostały przyznane dwie nagrody specjalne: dla Isobar Polska, PHD i Propeller Film, za innowacyjne użycie klasycznego medium - Pierwszy spot TV live dla Škoda Polska oraz dla firmy Storytel za niebanalne formy reklamowe i udział w rozwoju kategorii podcastów oraz audiobooków....
Betfan  z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Jakub Świsłowski, szef marketingu BETFAN, legalnego bukmachera w Polsce, wraz z podlegającym mu zespołem zostali nagrodzeni w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019. Statuetkę przyznano w kategorii „Hobby i Sport”.
„Master of International Marketing” dla Natalii Długosz
Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo, otrzymała nagrodę Dyrektor Marketingu Roku 2019 – Master of International Marketing. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Nowy POS Sharp – z nagrodą „Innowacje Handlu 2019”
3,3-calowy terminal POS został wyróżniony statuetką „Innowacje Handlu 2019” podczas ostatniej edycji targów RetailShow 2019.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764