logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Grupy Havas doceniona w konkursach Złote Spinacze i Effie Awards

  PR 11.10.2019, przeczytano 1025 razy
ilustracjastrzałka

„Jeden dzień - wart całe życie”, kampania społeczna stworzona i zrealizowana wspólnie przez agencje z Grupy Havas: Havas Warsaw, Havas PR Warsaw oraz Havas Media we współpracy z Fundacją Zobacz…JESTEM! zdobyła aż trzy nominacje do nagrody Złote Spinacze oraz jedną w konkursie EFFIE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-grupy-havas-doceniona-w-konkursach-zlote-spinacze-i-effie-awards,384306,artykul.html

W konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations, kampania nominowana jest w kategoriach: Kampania społeczna (kategoria główna), Efektywność (kategoria specjalna) oraz NGO i sektor społeczny (kategoria sektorowa). Z kolei w konkursie EFFIE AWARDS, kampania ma szansę uzyskać statuetkę w kategorii „Positive change: CSR, Edukacja Społeczna i Pro Bono”.

Kampania zwraca uwagę rodziców na istotne zagrożenie oraz jednocześnie podkreśla rosnącą skalę problemu samobójstw wśród młodzieży. Jej celem jest zainspirowanie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi oraz jakościowego spędzania z nimi czasu. Kampania przekroczyła oczekiwane efekty o prawie 50%.

Uwagę rodziców przykuwały działania w telewizji, radiu, intrenecie oraz reklamy w środkach komunikacji miejskiej. Sam spot telewizyjny obejrzało prawie 3 miliony osób. Kampanię pro-bono wsparło grono kilkunastu celebrytów i influencerów, a ich apel dotarł do 1 044 116 osób.. Wśród rodziców, którzy mieli kontakt z kampanią, świadomość istnienia i skali problemu samobójstw wśród dzieci i młodzieży wzrosła aż o kilkanaście procent.

W ramach kampanii powstał serwis internetowy z materiałami informacyjnymi dla rodziców oraz oficjalne konto na Instagramie pod nazwą @1dzien. Uwagę rodziców na problem zwracał również spot telewizyjny w reżyserii Aliaksandra „Saszki” Kanavalau ze studia Platige Image, w którym główne role zagrali Karol Wróblewski oraz Adrianna Ładno

Działania komunikacyjne wspierające kampanię społeczną „Jeden dzień –wart całe życie” zostały zaplanowane i zrealizowane przez firmy Havas Warsaw, Havas Media, Havas PR Warsaw, Platige Image, Dobro oraz Brandbuddies we współpracy z Fundacją Zobacz… JESTEM! Wszystkie podmioty biorące udział w kampanii, zrealizowały działania charytatywnie.

Kampania „Jeden dzień – wart całe życie” jest jednocześnie najlepszym potwierdzeniem efektywności ścisłej  współpracy pomiędzy zespołami kreatywnymi i mediowymi działającymi w ramach Havas Village. Koncept Havas Village  jest kluczem do  realizacji globalnej strategii zakładającej jednoczenie sił i kompetencji w celu dostarczenia klientom zoptymalizowanej oferty zintegrowanej komunikacji marketingowej. W tym modelu współpracy we wspólnej przestrzeni, specjaliści w zakresie zakupu mediów, kreacji i PR wspólnie dostarczają najbardziej efektywne rozwiązania komunikacyjne dla klientów Grupy Havas. Koncept jest również częścią nowej strategii pozycjonowania Grupy Havas – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764