logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Grupy Havas doceniona w konkursach Złote Spinacze i Effie Awards

  PR 11.10.2019, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

„Jeden dzień - wart całe życie”, kampania społeczna stworzona i zrealizowana wspólnie przez agencje z Grupy Havas: Havas Warsaw, Havas PR Warsaw oraz Havas Media we współpracy z Fundacją Zobacz…JESTEM! zdobyła aż trzy nominacje do nagrody Złote Spinacze oraz jedną w konkursie EFFIE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-grupy-havas-doceniona-w-konkursach-zlote-spinacze-i-effie-awards,384306,artykul.html

W konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations, kampania nominowana jest w kategoriach: Kampania społeczna (kategoria główna), Efektywność (kategoria specjalna) oraz NGO i sektor społeczny (kategoria sektorowa). Z kolei w konkursie EFFIE AWARDS, kampania ma szansę uzyskać statuetkę w kategorii „Positive change: CSR, Edukacja Społeczna i Pro Bono”.

Kampania zwraca uwagę rodziców na istotne zagrożenie oraz jednocześnie podkreśla rosnącą skalę problemu samobójstw wśród młodzieży. Jej celem jest zainspirowanie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi oraz jakościowego spędzania z nimi czasu. Kampania przekroczyła oczekiwane efekty o prawie 50%.

Uwagę rodziców przykuwały działania w telewizji, radiu, intrenecie oraz reklamy w środkach komunikacji miejskiej. Sam spot telewizyjny obejrzało prawie 3 miliony osób. Kampanię pro-bono wsparło grono kilkunastu celebrytów i influencerów, a ich apel dotarł do 1 044 116 osób.. Wśród rodziców, którzy mieli kontakt z kampanią, świadomość istnienia i skali problemu samobójstw wśród dzieci i młodzieży wzrosła aż o kilkanaście procent.

W ramach kampanii powstał serwis internetowy z materiałami informacyjnymi dla rodziców oraz oficjalne konto na Instagramie pod nazwą @1dzien. Uwagę rodziców na problem zwracał również spot telewizyjny w reżyserii Aliaksandra „Saszki” Kanavalau ze studia Platige Image, w którym główne role zagrali Karol Wróblewski oraz Adrianna Ładno

Działania komunikacyjne wspierające kampanię społeczną „Jeden dzień –wart całe życie” zostały zaplanowane i zrealizowane przez firmy Havas Warsaw, Havas Media, Havas PR Warsaw, Platige Image, Dobro oraz Brandbuddies we współpracy z Fundacją Zobacz… JESTEM! Wszystkie podmioty biorące udział w kampanii, zrealizowały działania charytatywnie.

Kampania „Jeden dzień – wart całe życie” jest jednocześnie najlepszym potwierdzeniem efektywności ścisłej  współpracy pomiędzy zespołami kreatywnymi i mediowymi działającymi w ramach Havas Village. Koncept Havas Village  jest kluczem do  realizacji globalnej strategii zakładającej jednoczenie sił i kompetencji w celu dostarczenia klientom zoptymalizowanej oferty zintegrowanej komunikacji marketingowej. W tym modelu współpracy we wspólnej przestrzeni, specjaliści w zakresie zakupu mediów, kreacji i PR wspólnie dostarczają najbardziej efektywne rozwiązania komunikacyjne dla klientów Grupy Havas. Koncept jest również częścią nowej strategii pozycjonowania Grupy Havas – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs dla grafików na okładkę książki uszlachetnioną w technologii 3D Touch
Drukarnia Totem.com.pl wraz z firmą Konica Minolta ogłosiły konkurs dla grafików na projekt okładki książki uszlachetnionej w technologii 3D Touch. Na jego zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne, łącznie 15 tysięcy złotych.
Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764