logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Grupy Havas doceniona w konkursach Złote Spinacze i Effie Awards

  PR 11.10.2019, przeczytano 1026 razy
ilustracjastrzałka

„Jeden dzień - wart całe życie”, kampania społeczna stworzona i zrealizowana wspólnie przez agencje z Grupy Havas: Havas Warsaw, Havas PR Warsaw oraz Havas Media we współpracy z Fundacją Zobacz…JESTEM! zdobyła aż trzy nominacje do nagrody Złote Spinacze oraz jedną w konkursie EFFIE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-grupy-havas-doceniona-w-konkursach-zlote-spinacze-i-effie-awards,384306,artykul.html

W konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations, kampania nominowana jest w kategoriach: Kampania społeczna (kategoria główna), Efektywność (kategoria specjalna) oraz NGO i sektor społeczny (kategoria sektorowa). Z kolei w konkursie EFFIE AWARDS, kampania ma szansę uzyskać statuetkę w kategorii „Positive change: CSR, Edukacja Społeczna i Pro Bono”.

Kampania zwraca uwagę rodziców na istotne zagrożenie oraz jednocześnie podkreśla rosnącą skalę problemu samobójstw wśród młodzieży. Jej celem jest zainspirowanie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi oraz jakościowego spędzania z nimi czasu. Kampania przekroczyła oczekiwane efekty o prawie 50%.

Uwagę rodziców przykuwały działania w telewizji, radiu, intrenecie oraz reklamy w środkach komunikacji miejskiej. Sam spot telewizyjny obejrzało prawie 3 miliony osób. Kampanię pro-bono wsparło grono kilkunastu celebrytów i influencerów, a ich apel dotarł do 1 044 116 osób.. Wśród rodziców, którzy mieli kontakt z kampanią, świadomość istnienia i skali problemu samobójstw wśród dzieci i młodzieży wzrosła aż o kilkanaście procent.

W ramach kampanii powstał serwis internetowy z materiałami informacyjnymi dla rodziców oraz oficjalne konto na Instagramie pod nazwą @1dzien. Uwagę rodziców na problem zwracał również spot telewizyjny w reżyserii Aliaksandra „Saszki” Kanavalau ze studia Platige Image, w którym główne role zagrali Karol Wróblewski oraz Adrianna Ładno

Działania komunikacyjne wspierające kampanię społeczną „Jeden dzień –wart całe życie” zostały zaplanowane i zrealizowane przez firmy Havas Warsaw, Havas Media, Havas PR Warsaw, Platige Image, Dobro oraz Brandbuddies we współpracy z Fundacją Zobacz… JESTEM! Wszystkie podmioty biorące udział w kampanii, zrealizowały działania charytatywnie.

Kampania „Jeden dzień – wart całe życie” jest jednocześnie najlepszym potwierdzeniem efektywności ścisłej  współpracy pomiędzy zespołami kreatywnymi i mediowymi działającymi w ramach Havas Village. Koncept Havas Village  jest kluczem do  realizacji globalnej strategii zakładającej jednoczenie sił i kompetencji w celu dostarczenia klientom zoptymalizowanej oferty zintegrowanej komunikacji marketingowej. W tym modelu współpracy we wspólnej przestrzeni, specjaliści w zakresie zakupu mediów, kreacji i PR wspólnie dostarczają najbardziej efektywne rozwiązania komunikacyjne dla klientów Grupy Havas. Koncept jest również częścią nowej strategii pozycjonowania Grupy Havas – Make a meaningful difference to brands, business and people.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764