logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania Habitat for Humanity Poland

  PR 30.06.2020, przeczytano 413 razy
ilustracjastrzałka

Nowa kampania społeczna organizacji działającej na rzecz poprawy warunków mieszkaniowych oraz zapobiegania bezdomności zwraca uwagę na zależności między godnymi warunkami do życia a jakością życia jako takiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-habitat-for-humanity-poland,387604,artykul.html

Habitat for Humanity operuje w 70 krajach na świecie. W Polsce organizacja rozpoczęła działalność w 1992 roku. Co znamienne, nasz kraj plasuje się na jednym z ostatnich miejsc wśród państw członkowskich Unii Europejskiej według większości badań dotyczących mieszkalnictwa. Zbyt mała liczba nowych mieszkań, w tym komunalnych, oraz niskie standardy tych istniejących sprawiają, że Polacy emigrują, odkładają decyzję o posiadaniu dzieci lub nie są w stanie się usamodzielnić. Habitat for Humanity pomaga niezamożnym rodzinom w remontach i budowie lokali mieszkalnych, promuje rozwiązania systemowe mające na celu poprawę polityki mieszkalnej i wdraża innowacyjne rozwiązania z myślą o osobach szczególnie zagrożonych bezdomnością.

Szerokie spektrum aktywności prowadzonych przez Habitat for Humanity Poland znalazło wyraz w nowej kampanii społecznej, dla której głównym nośnikiem są formaty outdoorowe oraz internet. Przemyślane kreacje łączące wieloznaczne slogany z przejmującymi zdjęciami fatalnych warunków mieszkaniowych uzmysławiają odbiorcom, że otoczenie, w którym funkcjonujemy, ma przemożny wpływ na całe nasze życie. Misja fundacji, jaką jest stworzenie świata, w którym każdy ma godne warunki do życia, zyskała dzięki kampanii należny jej rozgłos. Poruszająca wyobraźnię komunikacja sprawnie przekuwa uwagę odbiorcy w impuls do aktywnego działania.

ilustracjastrzałka

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Optima Marketing Group. Zakupem mediów w internecie zajął się dom mediowy Youwillsee.

ilustracjastrzałka

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764