1 września 2024 roku Hedepy – największa platforma umożliwiająca umawianie sesji terapeutycznych online na rynku CEE – wystartowało z rebrandingiem i kampanią marketingową w Polsce pod hasłem „Dobra terapia zaczyna się od dobrego terapeuty”. Celem jest ułatwienie znalezienia właściwego specjalisty osobom szukającym wsparcia psychologicznego. Kampania, która potrwa do października 2024 roku, będzie realizowana w kanałach digital (YouTube, Meta, TikTok), w ramach współpracy z influencerami oraz na dwóch nośnikach OOH w Warszawie.
⅓ Polaków obawia się o swoje zdrowie psychiczne, a niemal 90% zgadza się, że zdrowie psychiczne jest równie ważne, co zdrowie fizyczne. Co 4. Polak cierpiał przynajmniej raz w życiu na jakieś zaburzenie psychiczne. Częstą przyczyną problemów jest środowisko pracy, w tym nadmiar stresu (59%), presja czasu (51%) czy nadmiar zadań (48%)*. Mimo to Polacy często nie podejmują się psychoterapii z obawy, że nie trafią na właściwego specjalistę.
„Otwarta i bezpieczna relacja z psychoterapeutą to podstawa do tego, aby terapia przynosiła efekty i wpływała na trwałą poprawę samopoczucia. Znalezienie właściwego psychoterapeuty to jednak nie musi być żmudny, wielogodzinny research, ryzyko wydania sporej kwoty na sesję z terapeutą, który nie spełni naszych oczekiwań lub czekanie kolejny rok na pierwszy dostępny termin. Wystarczy wejść na www.hedepy.pl, wypełnić krótki test dopasowania (maks. 5 minut) a my na podstawie algorytmu dobierzemy właściwego specjalistę. Na sesję online można umówić się od razu wygodnie przez platformę, często nawet na kolejny dzień. W przypadku braku zadowolenia ze specjalisty, zwracamy koszty sesji i pacjent może spróbować z innym terapeutą.” – mówi Carolina Stefaniak, nowa Chief Marketing Officer na Polskę.
Dobra terapia zaczyna się od dobrego terapeuty – szczegóły rebrandingu i kampanii
W ramach rebrandingu Hedepy wdrożyło nową odsłonę i funkcjonalności strony internetowej, nowy logotyp, szatę graficzną oraz tone of voice. Wszystkie elementy podkreślają właściwe dopasowanie pacjenta i terapeuty, które jest kluczowe w efektywnych sesjach i osiąganiu celów postawionych w psychoterapii.
Dostępna jest także aplikacja (Android i iOS), dzięki której dostęp do swojego psychoterapeuty można mieć… w kieszeni. Kampania video & w mediach społecznościowych (Youtube, Meta, Tiktok) z przymrużeniem oka przybliży hasło „Dobra terapia zaczyna się od dobrego terapeuty”. Z kolei wybrani influencerzy podzielą się swoimi doświadczeniami z szukaniem psychoterapeuty i pokażą, w jaki sposób odbywa się dopasowanie terapeuty do pacjenta w Hedepy.
„Na 2 nośnikach OOH w Warszawie będzie można przeczytać, że „Szukanie terapeuty to nie grzybobranie. Wystarczy ten jeden właściwy”. No właśnie… szukając terapeuty nie chcemy z niepewnością błądzić po lesie, chcemy wybrać raz, a dobrze. W ramach rebrandingu zmieniliśmy też swój tone of voice. Nowe materiały kampanijne mówią bardziej ludzkim językiem, trochę z przymrużeniem oka, bo zdajemy sobie sprawę że niektóre problemy psychiczne są bardzo powszechne i tak naprawdę mogą nas… łączyć.” – dodaje Carolina Stefaniak, nowa Chief Marketing Officer na Polskę.
- Dom Mediowy: LGC New Media, Mediaplus
- Produkcja: Bumerang.film + produkcja wewnętrzna
- Mediamix: Video (Youtube), Social Media (Meta, Tiktok), Google Search, OOH.
Źródło: Hedepy