logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Hedepy – szukanie terapeuty to nie grzybobranie

  PR 04.09.2024, przeczytano 244 razy
ilustracjastrzałka

1 września 2024 roku Hedepy – największa platforma umożliwiająca umawianie sesji terapeutycznych online na rynku CEE – wystartowało z rebrandingiem i kampanią marketingową w Polsce pod hasłem „Dobra terapia zaczyna się od dobrego terapeuty”. Celem jest ułatwienie znalezienia właściwego specjalisty osobom szukającym wsparcia psychologicznego. Kampania, która potrwa do października 2024 roku, będzie realizowana w kanałach digital (YouTube, Meta, TikTok), w ramach współpracy z influencerami oraz na dwóch nośnikach OOH w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-hedepy-%E2%80%93-szukanie-terapeuty-to-nie-grzybobranie,405531,artykul.html

⅓ Polaków obawia się o swoje zdrowie psychiczne, a niemal 90% zgadza się, że zdrowie psychiczne jest równie ważne, co zdrowie fizyczne. Co 4. Polak cierpiał przynajmniej raz w życiu na jakieś zaburzenie psychiczne. Częstą przyczyną problemów jest środowisko pracy, w tym nadmiar stresu (59%), presja czasu (51%) czy nadmiar zadań (48%)*. Mimo to Polacy często nie podejmują się psychoterapii z obawy, że nie trafią na właściwego specjalistę.

ilustracjastrzałka

Otwarta i bezpieczna relacja z psychoterapeutą to podstawa do tego, aby terapia przynosiła efekty i wpływała na trwałą poprawę samopoczucia. Znalezienie właściwego psychoterapeuty to jednak nie musi być żmudny, wielogodzinny research, ryzyko wydania sporej kwoty na sesję z terapeutą, który nie spełni naszych oczekiwań lub czekanie kolejny rok na pierwszy dostępny termin. Wystarczy wejść na www.hedepy.pl, wypełnić krótki test dopasowania (maks. 5 minut) a my na podstawie algorytmu dobierzemy właściwego specjalistę. Na sesję online można umówić się od razu wygodnie przez platformę, często nawet na kolejny dzień. W przypadku braku zadowolenia ze specjalisty, zwracamy koszty sesji i pacjent może spróbować z innym terapeutą.” – mówi Carolina Stefaniak, nowa Chief Marketing Officer na Polskę.

Dobra terapia zaczyna się od dobrego terapeuty – szczegóły rebrandingu i kampanii

W ramach rebrandingu Hedepy wdrożyło nową odsłonę i funkcjonalności strony internetowej, nowy logotyp, szatę graficzną oraz tone of voice. Wszystkie elementy podkreślają właściwe dopasowanie pacjenta i terapeuty, które jest kluczowe w efektywnych sesjach i osiąganiu celów postawionych w psychoterapii.

Dostępna jest także aplikacja (Android i iOS), dzięki której dostęp do swojego psychoterapeuty można mieć… w kieszeni. Kampania video & w mediach społecznościowych (Youtube, Meta, Tiktok) z przymrużeniem oka przybliży hasło „Dobra terapia zaczyna się od dobrego terapeuty”. Z kolei wybrani influencerzy podzielą się swoimi doświadczeniami z szukaniem psychoterapeuty i pokażą, w jaki sposób odbywa się dopasowanie terapeuty do pacjenta w Hedepy.

Na 2 nośnikach OOH w Warszawie będzie można przeczytać, że „Szukanie terapeuty to nie grzybobranie. Wystarczy ten jeden właściwy”. No właśnie… szukając terapeuty nie chcemy z niepewnością błądzić po lesie, chcemy wybrać raz, a dobrze. W ramach rebrandingu zmieniliśmy też swój tone of voice. Nowe materiały kampanijne mówią bardziej ludzkim językiem, trochę z przymrużeniem oka, bo zdajemy sobie sprawę że niektóre problemy psychiczne są bardzo powszechne i tak naprawdę mogą nas… łączyć. – dodaje Carolina Stefaniak, nowa Chief Marketing Officer na Polskę.

  • Dom Mediowy: LGC New Media, Mediaplus
  • Produkcja: Bumerang.film + produkcja wewnętrzna
  • Mediamix: Video (Youtube), Social Media (Meta, Tiktok), Google Search, OOH.

Źródło: Hedepy

www.hedepy.pl

Dodatkowe informacje:

Hedepy, największa platforma do umawiania sesji psychoterapeutycznych online w regionie Europy Środkowo-Wschodniej kontynuuje dynamiczny rozwój na kluczowych rynkach, w tym także w Polsce, gdzie działa od trzech lat. Firma obsługuje obecnie 9 rynków, generując roczny przychód przekraczający 8 mln EUR. Polska jest jednym z najważniejszych segmentów w portfolio Hedepy, w ramach którego rokrocznie przybywa 30 000 użytkowników platformy korzystających z usług z zakresu zdrowia psychicznego. Obecnie Hedepy znajduje się w top 3 graczy B2C w Polsce.

Hedepy oferuje sesje terapeutyczne w postaci wideorozmów: w formie psychoterapii indywidualnej, terapii par czy konsultacji psychologicznej. Wybór spośród ponad 80 certyfikowanych terapeutów, wykonanie testu dopasowania badającego preferencje terapeutyczne, intuicyjna platforma do organizacji spotkań, a także gwarancja zwrotu środków w przypadku braku poczucia dopasowania po pierwszej sesji sprawiają, że terapia z Hedepy jest bezpieczna, efektywna i dostępna dla każdego.

*Źródło: Metaanaliza pokonajlek.pl - stan na 2024r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764