logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Hospicjum Promyczek w 2019

  PR 21.02.2019, przeczytano 429 razy
ilustracjastrzałka

W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-hospicjum-promyczek-w-2019,381343,artykul.html

Fundacja od wielu lat realizuje działania promocyjne korzystając z outdooru. Nie inaczej jest w bieżącym roku. Projekt plakatu jest zbliżony do kreacji z 2018, zmieniło się jednak główne zdjęcie.

Fundacja „Promyczek“ zapewnia całodobową i całotygodniową opiekę medyczną i psychologiczną, chorym dzieciom przebywającym w swoich rodzinnych domach. Bezpłatnie wypożycza im niezbędny sprzęt medyczny oraz udziela wsparcia socjalnego rodzinom, które z powodu choroby dziecka znalazły się w trudnej sytuacji materialnej.

Kampania realizowana jest na 12 nośnikach cityboard (6x3 m) w Warszawie. Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2019.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”
Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.
Home Invest świętuje i maluje Przyszłość na Woli
Grupa Kapitałowa Home Invest obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia działalności deweloperskiej. Podsumowuje dotychczasowe osiągnięcia i przedstawia plany na przyszłość. W czerwcu br. miało miejsce uroczyste odsłonięcie muralu – Przyszłość na Woli, który został namalowany na ścianie budynku flagowej inwestycji Apartamenty Okopowa 59A w Warszawie
Motocykl Suzuki Katana w reklamie Communication Unlimited
Suzuki Katana kreuje nowe marzenia, ale przede wszystkim ożywia wspomnienia z lat 80. W styl motocykla wpisuje się jego nowa reklama, którą przygotowała agencja Communication Unlimited.
Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus: tablety graficzne Huion
Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764