logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

kampania Huawei Together 2020

  PR 31.07.2020, przeczytano 786 razy
ilustracja

„Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share” – to hasło nowej kampanii marketingowej 360 stopni „Huawei Together 2020”, która ruszy 1 sierpnia i będzie pierwszy raz w tej skali promować ekosystem produktów i usług marki. W kampanii zostaną zaprezentowane flagowe urządzenia z różnych kategorii produktowych oraz możliwości, jakie daje połączenie ich za pomocą autorskiego rozwiązania Huawei Share. Start kampanii Together 2020 połączony będzie z wprowadzeniem atrakcyjnych ofert na szeroką gamę urządzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-huawei-together-2020,387961,artykul.html

Kampania prezentuje Huawei jako „power brand” dostarczający konsumentom zaawansowane urządzenia klasy premium.

- To kampania inna od wszystkich, bo pierwszy raz na tak dużą skalę promujemy ekosystem naszych produktów, cały ich świat, prezentując z dumą bogactwo naszego portfolio. Wielu konsumentów kojarzy nas przede wszystkim z wybitnymi pod względem fotografii smartfonami – tym razem chcemy powiedzieć głośno, że w naszym portfolio jest znacznie więcej innowacyjnych urządzeń, które można łączyć ze sobą poprzez smartfon – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

Spot telewizyjny, który będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, przedstawia parę tancerzy wykonujących emocjonalny taniec w otoczeniu urządzeń Huawei. Łącząc się w efektownych figurach tanecznych, prezentują oni możliwości łączenia urządzeń dzięki innowacyjnym funkcjom, jakie dostarcza konsumentom Huawei. Spot będzie można obejrzeć w dwóch wersjach, 60- i 30- sekundowej.

Flagowe urządzenia Huawei obecne w kampanii prezentują różnorodność i wszechstronność portfolio marki, nie tylko na poziomie hardware, ale także na poziomie rozwiązań software, takich jak funkcja Huawei Share, która pozwala łączyć urządzenia Huawei ze sobą i przesyłać między nimi dane. W kampanii „występują”: smartfon P40 Pro, ultrabook MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy w portfolio głośnik Sound X. Kampania komunikuje strategię firmy „1+8+N”, w której 1 to smartfon jako centrum ekosystemu, otoczony przez 8 urządzeń  z innych kategorii i wzbogacony przez usługi zewnętrzne oznaczone jako N.

Kolejnym ważnym punktem kampanii będzie film z udziałem influencerów, przeznaczony do emisji w kanałach digitalowych. W filmie występuje 5 osobowości odnoszących sukcesy zawodowe w różnych dziedzinach. Aktorka Małgorzata Kożuchowska, jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce, pojawia się w kampanii Huawei po raz pierwszy. W filmie występuje też ambasador marki w Europie, wybitny piłkarz Robert Lewandowski, a także znani już z innych kampanii Huawei: ceniona modelka Karolina Pisarek, uznany na świecie fotograf modowy Marcin Tyszka oraz popularny dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. Kanały influencerów zaangażowanych w projekt, a także kanały social media Huawei, zostaną wykorzystane do wsparcia kampanii.

Dodatkowym kanałem komunikacji będą nośniki OOH na warszawskim lotnisku.

Atrakcyjne oferty dla użytkowników

Oprócz działań wizerunkowych, Huawei w ramach kampanii Together 2020 oferuje konsumentom bogate zestawy urządzeń, a także nowe, atrakcyjne ceny dla wybranych produktów. Zestawy są tak skonstruowane, by jeden zakup pozwolił konsumentowi zaopatrzyć się w szerokie spektrum urządzeń Huawei i doświadczyć wygody i przyjemności korzystania z komunikujących się ze sobą, dzięki Huawei Share, produktów.

Od 1 sierpnia, najnowszy ultrabook Huawei MateBook X Pro będzie można kupić w zestawie ze smartwatchem Huawei Watch GT 2 (z wyłączeniem Watch GT 2 42 mm w kolorze złotym), bezprzewodowymi słuchawkami FreeBuds 3i oraz najnowszym routerem Huawei WiFi AX3 Quad-Core.

Multimedialny tablet MatePad Pro pojawi się w ofercie z rysikiem M-Pencil, klawiaturą oraz 90-dniowym dostępem do oferty FilmBox w usłudze Huawei Filmy, a także do 50 GB w Huawei Chmura.

W obu przypadkach oferta jest limitowana – dostępnych będzie 100 zestawów zarówno w przypadku ultrabooka, jak i tabletu – oferta potrwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasów. Zestawy będzie można nabyć w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom.

W sklepach Media Markt oferta zestawu z MatePadem Pro będzie dostępna od 1 do 14 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

Atrakcyjna oferta dotyczy też Huawei Sound X, wprowadzonego właśnie do sprzedaży pierwszego głośnika marki, powstałego we współpracy z jednym z globalnych liderów branży audio, firmą Devialet. Głośnik można kupić w przedsprzedaży od 30 lipca do 16 sierpnia z atrakcyjnym prezentem – bezpłatnym 6-miesięcznym dostępem do aplikacji TIDAL HiFi. Głośnik można nabyć w rekomendowanej cenie 1399 zł w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom.

W sklepach Media Markt specjalna oferta na głośnik Huawei Sound X będzie dostępna od 5 sierpnia.

W ramach kampanii, Huawei zaoferował również wybrane smartwache i słuchawki w nowych, atrakcyjnych cenach. Huawei Watch GT 2 (42 mm) będzie można kupić w rekomendowanej cenie 799 zł, model Watch GT 2 (42 mm) w kolorze złotym – za 999 zł, a najnowsze bezprzewodowe słuchawki FreeBuds 3i w cenie 399 zł. Oferta na te trzy produkty potrwa od 1 sierpnia do 31 sierpnia w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie i w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom oraz u operatorów sieci Orange i Play.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy hasło Gdynia Design Days 2021
Gdynia Design Days to topowy nadbałtycki festiwal designu, podczas którego poprzez wystawy, warsztaty, wykłady i dyskusje poruszane są najbardziej palące zagadnienia współczesności. Hasło GDD 2021 – Solidarni – to próba zmiany naszej perspektywy poprzez postawienie planety w centrum i nie czekanie na odgórne inicjatywy. Podejmując walkę...
Najnowsza kampania Moliera2
Styczeń to jeden z najciekawszych miesięcy w modzie. To właśnie teraz luksusowe marki prezentują najnowsze kolekcje w ramach światowych fashion weeków w Paryżu, Mediolanie czy Londynie.  Moliera2.com wkracza w niego z kampanią outdoorową na wielkim formacie, do której zdjęcia wykonała jedna z najbardziej rozchwytywanych w Polsce fotografek Marta Wojtal. Przykuwające wzrok...
Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764