logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania hybrydowych samochodów Suzuki

  PR 27.04.2020, przeczytano 438 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania samochodów hybrydowych Suzuki. Kreatywną adaptację reklamy z Wielkiej Brytanii przygotowała agencja CU Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 2014 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-hybrydowych-samochodow-suzuki,386757,artykul.html

Kampania promuje nową gamę samochodów z napędem hybrydowym: Suzuki Vitara Hybrid, SX4 S-CROSS Hybrid i Swift Sport Hybrid. Informuje, że pojazdy te  zużywają  mniej paliwa nawet o 16%, a jej hasło brzmi: „HYBRYDOWE SUZUKI SĄ DLA KAŻDEGO”.

Reklama jest obecna w kanałach głównych i tematycznych TVN, Polsat i TVP, a także w internecie i mediach społecznościowych. Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.

CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu,  oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także  za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Billennium nowym klientem PR Calling
Billennium, polska spółka, oferująca usługi IT oraz rozwiązania dla biznesu, dołączyła do grona klientów PR Calling. Agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną, w tym m.in. za działania media relations, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli klienta (również na platformie LinkedIn) oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.
Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB
6-7 października br. w Warszawie wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień czternastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach...
PGE ogłosiła przetarg na wybór agencji reklamowych ATL i BTL, z którymi planuje współpracować przez najbliższe 18 miesięcy.
Patrycja Rusnak awansuje na stanowisko senior creative
Patrycja Rusnak, dotychczas creative w VMLY&R Poland, awansowała na stanowisko senior creative. Do jej obowiązków należy obsługa kreatywna i rozwijanie marki Samsung.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764