logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania i konkurs „A Ty, co widzisz w Cheetos?”

  PR 30.01.2019, przeczytano 2315 razy
ilustracjastrzałka

Takiego konkursu jeszcze w Polsce nie było – znana i lubiana marka Cheetos proponuje konsumentom niecodzienną zabawę, a jednocześnie możliwość grania o 100 000 zł. Muzeum Cheetos to jedyne w swoim rodzaju miejsce, w którym na pokaz wystawione mogą zostać prawdziwe chrupki Cheetos Crunchos o kształtach zbliżonych do postaci, roślin, zwierząt, przedmiotów lub obiektów architektury. O umieszczeniu niecodziennych eksponatów w muzeum decydują konsumenci – otwierając paczki z Cheetos Crunchos mogą uznać, że zamiast schrupać kolejny pyszny kształt, lepiej jego zdjęcie wstawić na wystawę. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 4 lutego do 10 marca 2019 roku na www.muzeumcheetos.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-i-konkurs-_a-ty%2C-co-widzisz-w-cheetos_,381018,artykul.html

Każda chrupka Cheetos Crunchos ma inny kształt – ich proces produkcji sprawia, że nie ma dwóch takich samych. A przy tym często przypominają coś, co już skądś znamy – np. konika morskiego, kota, czy krzywą wieżę w Pizie. W Ameryce konkurs ten zapoczątkował niezwykłe poruszenie wśród konsumentów, którzy z wielkim zaangażowaniem ruszyli na poszukiwania najbardziej niecodziennych kształtów Cheetos Crunchos, jakie kiedykolwiek im się trafiły w paczkach tej popularnej przekąski.

- Niezwykle przyjemnie jest chrupać pyszne Cheetos Crunchos, ale uwaga: może warto przyjrzeć się bliżej poszczególnym chrupkom wyjmowanym z paczki? Bo jeśli znajdziesz niespotykany kształt, na przykład dwa nagie miecze spod Grunwaldu, możesz powalczyć o nagrodę główną w konkursie – niebagatelne 100.000 zł! Aby wziąć w nim udział i wstawić swój własny eksponat do Muzeum Cheetos, wystarczy że sfotografujesz znaleziony kształt, a po zarejestrowaniu na stronie konkursowej www.muzeumcheetos.pl wyślesz zgłoszenie, zawierające wykonane zdjęcie wraz z jego kreatywnym opisem – powiedziała Katarzyna Frydrych, Kierownik Marki Cheetos w PepsiCo.

W konkursie wykorzystać można nowy wariant chrupek, Cheetos Crunchos, dostępny w sklepach detalicznych na terenie Polski, w dwóch pysznych smakach: Sweet Chilli oraz Cheese & Ham Toast. Sprzedaż promocyjnych opakowań trwa od 4 lutego do 10 marca 2019 roku lub do wyczerpania zapasów produktów promocyjnych. Zwycięzca konkursu otrzyma premię pieniężną w wysokości 100 000 zł, a laureaci nagród I i II stopnia zostaną nagrodzeni kwotami odpowiednio 10 000 zł oraz 1000 zł. Każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie wielokrotnie.

ilustracjastrzałka

- W Ameryce konkurs cieszył się takim powodzeniem, że po jego zakończeniu powstało prawdziwe Muzeum Cheetos przy centralnym placu Nowego Jorku – Times Square. Fani Geparda Chestera i firmowanej przez niego przekąski mieli tam okazję zobaczyć najbardziej niezwykłe kształty, a wszystkie ściany były wykonane oczywiście z chrupek Cheetos – dodała Katarzyna Frydrych.

Kampania 360° pod hasłem „A Ty, co widzisz w Cheetos?” obejmuje zasięgiem TV, kina, kanał digital, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook) oraz kreatywne samplingi. Za jej strategię, koncept kreatywny, działania w kanałach digital oraz spot TV odpowiada VMLY&R Poland. Agencja przygotowała także promocyjne i produktowe reklamy w przerywniku oraz konkursowy landing page. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Organizacją i obsługą samplingów zajmuje się agencja EWESA. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Źródło: PepsiCo

www.pepsicopoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764