logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania i konkurs ING Banku Śląskiego

  PR 15.06.2018, przeczytano 396 razy

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię karty do wielu walut. Tym razem przygotował jej lokalną odsłonę, a w niej między innymi konkurs „Podróże z Kartą ING do wielu walut”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-i-konkurs-ing-banku-slaskiego,36901,artykul.html

- Wyszukaliśmy charakterystyczne miejsca w wybranych polskich miastach i zestawiliśmy je z podobnymi zagranicą. Tym samym zachęcamy klientów do odkrywania interesujących miejsc z naszą kartą do wielu walut – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Bank zestawił podobieństwa charakterystycznych atrakcji turystycznych w Polsce i zagranicą aby zainspirować klientów do podróżowania i odkrywania ciekawych miejsc:

  • Krzywa Wieża w Toruniu i Krzywa Wieża w Pizie;
  • Wenecja w Bydgoszczy i Wenecja we Włoszech;
  • Plaża w Sopocie i plaża w Barcelonie;
  • Oceanarium w Gdyni i ocean w Portugalii;
  • Amber Sky w Gdańsku i Diabelski Młyn w Londynie.

Kampanii towarzyszy konkurs dla mieszkańców miast wskazanych w kampanii - „Podróże z Kartą ING do wielu walut”. W konkursie można wygrać voucher o wartości 1 tys. zł lub ekotorbę. Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Co możesz zrobić w podróży dzięki karcie ING do wielu walut? Konkurs potrwa do 30 czerwca br. a wyniki zostaną opublikowane 10 lipca br. Nagrody będzie można odebrać w jednym z oddziałów w mieście, w którym organizowany jest konkurs.

Akcja lokalna jest częścią kampanii „Podróże lubią zaskakiwać, ale finanse nie powinny”, w której bank promuje cieszącą się dużą popularnością kartę do wielu walut. Bank wybrał na motyw przewodni najnowszej reklamy wakacyjne niespodzianki.

Źródło: ING Bank Śląski

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764