logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Ico2dalej Fundacji Client Earth

  PR 22.11.2018, przeczytano 230 razy
ilustracjastrzałka

Fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi (międzynarodowa organizacja prawników, zajmująca się ochroną środowiska), rozpoczęła kampanię społeczną zwracającą uwagę na wszechobecne zmiany klimatu. W akcję włączyły się gwiazdy polskiego show-biznesu, ludzie świata kultury i nauki. Za koncepcję kampanii oraz jej warstwę wizualną odpowiada agencja oS3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-ico2dalej-fundacji-client-earth,380233,artykul.html

Nie pójdziemy do lasu, nie ulepimy bałwana, nie zjemy owoców – to zagrożenia, przed którymi ostrzega nowa kampania społeczna #ico2dalej poświęcona skutkom zmian klimatu w Polsce. Kampania, która wystartowała na stronie internetowej www.ico2dalej.pl ma ostrzec Polaków, ale i zachęcić ich do działań na rzecz powstrzymania zmian klimatycznych. Realizuje ją Fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi oraz agencja oS3.

- Mało kto wie, że w Polsce działa największy emitent dwutlenku węgla w Europie: elektrownia i kopalnia węgla brunatnego Bełchatów, które razem odpowiadają aż za 10% wszystkich emisji gazów cieplarnianych wytwarzanych w naszym kraju. To właśnie z ich powodu zagrożeni jesteśmy anomaliami klimatycznymi – mówi Ilona Jędrasik z Fundacji ClientEarth i dodaje: - Jeżeli nasze pokolenie nie ograniczy znacząco emisji CO2 z Bełchatowa, nie powstrzymamy zawirowań klimatycznych i będzie tylko gorzej.

ilustracjastrzałka

W działania na rzecz środowiska zaangażowały się znane nazwiska m.in. Roma Gąsiorowska, Magda Schejbal, Katarzyna Bonda, Paweł Orleański, Michał Żurawski, Maciej Pieprzyca, zespół Bokka, Crazy Nauka,  Grażyna Barszczewska, IgorBrejdygant, Krzysztof Materna, Microwyprawy. Przepraszają oni swoje i nasze dzieci za to, że nie zrobili nic, aby powstrzymać destrukcyjną zmianę klimatu.

- To wyjątkowa kampania, bo wszystkie zaangażowane w nią podmioty i osoby, które poparły apel Fundacji, działają dla siebie. To o naszą przyszłość, a właściwie o przyszłość naszych dzieci i wnuków przecież chodzi. Mamy za co przepraszać, bo zostawiamy im świat w strasznym stanie, ale mamy też jedną z ostatnich szans, by to zmienić - mówi Radosław Dudzic, dyrektor kreatywny agencji oS3.

ilustracjastrzałka

Na stronie kampanii każdy może podpisać się pod petycją o ograniczenie destrukcyjnego wpływu na klimat przez Elektrownię Bełchatów i zobaczyć jak  m.in. aktorzy Roma Gąsiorowska i Michał Żurawski, reżyser filmowy Maciej Pieprzyca, czy muzycy z zespołu Bokka przepraszają za to, że nie interesowali się problemem i dotychczas nie próbowali powstrzymać zmiany klimatu. Zwracają uwagę, że z powodu anomalii klimatycznych w lasach występuje plaga kleszczy, rzeki zaczynają powoli wysychać, zagrożone są drzewa i krzewy owocowe, a zimą jest coraz mniej śniegu. Niebawem Półwysep Helski będzie częściowo zalany. To jest świat, który zostawiamy naszym dzieciom i wnukom. W działaniach na rzecz kampanii wykorzystano stronę www.ico2dalej.pl

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”
W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.
Agencja Novem rozpoczęła współpracę z TAURON Sprzedaż. Obejmie ona obsługę kampanii reklamowo-sprzedażowych w Internecie w zakresie działań performance w III kwartale 2019 roku.
Nowi gracze w gronie Członków PIAP
Pro Media Plus Sp.z o.o., Symbio Media Group Sp.z o.o., Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w drugim kwartale 2019 roku.
Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków
Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4.
Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764