logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania informacyjna Unia Europejska: Pracujemy dla Ciebie

  PR 03.12.2014, przeczytano 869 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła polska edycja kampanii informacyjnej Unia Europejska: Pracujemy dla Ciebie. Jej celem jest przybliżenie Polakom unijnych działań na rzecz pobudzenia wzrostu gospodarczego oraz tworzenia miejsc pracy. Gościem specjalnym uroczystej inauguracji była Elżbieta Bieńkowska, komisarz UE ds. rynku wewnętrznego, przemysłu, przedsiębiorczości i MŚP. Za działania związane z komunikacją inauguracji kampanii i organizację wydarzenia odpowiadała agencja Havas PR Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-informacyjna-unia-europejska%3A-pracujemy-dla-ciebie,23408,artykul.html

Polska znalazła się w gronie sześciu krajów (poza Polską są nimi Hiszpania, Portugalia, Niemcy, Łotwa i Finlandia), w których uruchomiono pilotażowo kampanię Komisji Europejskiej. W poniedziałek 1 grudnia podczas konferencji inauguracyjnej w Centrum Artystycznym „Skwer” zaprezentowano trzy tematyczne spoty telewizyjne ilustrujące zmiany, jakie dokonały się w Europie pod wpływem działań Wspólnoty. Wydarzeniu towarzyszył specjalny pokaz multimedialny autorstwa artystów ze studia multimedialnego Drobczyk + Kopaniszyn obrazujący rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Europie.

Kampania w Polsce została zainspirowana historiami przedsiębiorców korzystających z unijnych programów dla małych i średnich przedsiębiorstw, którym UE ułatwia nawiązywanie międzynarodowych kontaktów, co zwiększa ich konkurencyjność na rynku.

Kampania w Polsce prowadzona jest w TV, prasie i w internecie (m.in.: platforma internetowa www.pracujemydlaciebie.eu) i potrwa do końca roku. Za kreację odpowiada Havas Worldwide Paris, za zakup mediów w Polsce – Havas Media.

Źródło: Havas PR Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764