logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania ING „Inwestowanie? To robota dla robota”

  PR 02.06.2021, przeczytano 643 razy
ilustracja

Czy inwestowanie może być proste i wygodne? Na czym polega robodoradztwo? ING rusza z nową kampanią w internecie „Inwestowanie? To robota dla robota”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-ing-_inwestowanie-to-robota-dla-robota_,391741,artykul.html

Zmieniające się zachowania konsumenckie i poszukiwanie alternatywnych, nowoczesnych sposobów lokowania pieniędzy, które obserwujemy, zainspirowały nas do podjęcia działań wspierających edukację w zakresie inwestycji. Chcemy pokazać, że może to być  obszar dostępny nie tylko dla osób z dużym kapitałem i równie dużą wiedzą, bo dziś pomagają w tym proste i mobilne rozwiązania takie jak robo-doradca – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Oprócz kampanii internetowej „Inwestowanie? To robota dla robota” działania obejmują edukacyjny content marketing w mediach i zaangażowanie ekspertów oraz liderów opinii.

Kampanii towarzyszy również promocja w postaci dodatkowej premii 100 zł – po zapisaniu się do promocji i nabyciu funduszy inwestycyjnych oraz założeniu dyspozycji regularnego inwestowania. Promocja regularnego inwestowania jest dedykowana dla rozpoczynających swoją przygodę z inwestowaniem.

- Trend inwestowania automatycznego na pewno będzie się w najbliższym czasie rozwijał i rewolucjonizował podejście do inwestycji. Dzięki temu profesjonalne usługi doradztwa zaczynają być w zasięgu również drobnych i często młodych inwestorów. W naszej kampanii chcemy więc pokazywać Polakom nie tylko nowoczesne narzędzia inwestycyjne, ale i poszerzać wiedzę, która wspiera procesy decyzyjne – dodaje Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Investo to zautomatyzowana usługa doradztwa inwestycyjnego w zakresie funduszy inwestycyjnych. Wspiera osoby, które chcą inwestować, jednocześnie nie poświęcając na to zbyt wiele czasu. Investo wystawia rekomendację kupna gotowego portfela funduszy inwestycyjnych, a następnie czuwa nad utrzymaniem ryzyka na poziomie początkowym, ustalonym na podstawie wyniku ankiety inwestycyjnej. Fundusze inwestycyjne dla Investo dostarcza NN Investment Partners TFI.

  • Nazwa kampanii: „Inwestycje? To robota dla robota”
  • Start kampanii: 25.05.2021 r.
  • Kanały: Internet, SoMe
  • Współpraca: MullenLowe Media Hub, GONG

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764