logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym

  PR 20.07.2018, przeczytano 1260 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-ing%3A-zycie-lubi-zaskakiwac%2C-zwlaszcza-przed-pierwszym,37315,artykul.html

Od kilku lat sytuacja finansowa Polaków systematycznie się poprawia. Ponad dwie trzecie badanych deklaruje, że posiada oszczędności. Pod tym względem Polska stopniowo dogania bogatsze państwa Europy Zachodniej. Jednak jak wynika z badania „Finansowy Barometr ING”,  połowa Polaków przyznaje, że najczęściej ich oszczędności pochłaniają nieprzewidziane wydatki. Zdajemy sobie sprawę, że każdemu może przydarzyć się sytuacja, kiedy najzwyczajniej nie można czekać na wpływ pensji. I nie chodzi tu tylko o nieoczekiwane wydatki, jak np. awarie, ale też różnego rodzaju nadarzające się ciekawe i wartościowe okazje, które mogłyby uciec nam sprzed nosa. Dlatego przygotowaliśmy specjalną ofertę „Pensja na już”,  która jest odpowiedzią na życiowy insight, że… „Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym” - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W kampanii produkt „Pensja na już”  został wpleciony w historię chłopca, którego wielką pasją jest piłka nożna. Jego pasja ma szansę się rozwinąć, gdy niespodziewanie pojawia się okazja wyjazdu na obóz piłkarski. Marzenia chłopca mogą się spełnić dzięki promowanej ofercie, z której korzystają rodzice.

W internetowej odsłonie kampanii ING Bank Śląski podpowiada również inne konteksty wykorzystania produktu: okazyjne last minute, niespodziewana wizyta rodziny czy też przedłużający się remont. 

Pensja na już to rodzaj nieoprocentowanego limitu zadłużenia w koncie udzielanego na 15 dni w kwocie od 500 zł do 3500 zł. Jednorazowa opłata za udzielnie wynosi 20 zł.  Wniosek można złożyć w Moim ING, oddziałach banku oraz za pośrednictwem Contact Centre.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł kampanii: „Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym”
  • Start kampanii TV: 22.07.2018 roku
  • Narzędzia: TV, Internet

Pensja na już 60s:

Pensja na już 6s teaser:

Źródło: ING Bank Śląski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764