logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”

  PR 27.01.2021, przeczytano 420 razy

Przez cały rok, do końca grudnia 2021 trwa kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”, zorganizowana przez firmę Smart Kid SA i portal BRD24.PL. Celem akcji jest dostarczenie rodzicom fachowej wiedzy na temat, jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-internetowa-_bezpieczne-dziecko-w-samochodzie_,389978,artykul.html

W Polsce coraz więcej dzieci ginie w następstwie wypadków samochodowych, które są przyczyną prawie połowy zgonów małoletnich w każdej podkategorii wiekowej. Z raportu Komendy Głównej Policji za rok 2019 wynika: Zdecydowana większość wszystkich poszkodowanych wśród dzieci w wieku 0-6 lat to pasażerowie pojazdów - aż 80,7% (75,4% w 2018), w tym ofiary śmiertelne to 81,8%. Tendencja ta jest bardzo niepokojąca, ponieważ świadczy o tym, że najmłodsi są narażeni na utratę życia bądź zdrowia przede wszystkim z powodu błędów dorosłych. Często za kierownicą pojazdu, w którym dziecko ulega wypadkowi, siedzi ktoś z jego bliskiej rodziny.

Dlatego producent adapterów do pasów Smart Kid Belt oraz portal BRD24.PL - najbardziej opiniotwórczy serwis dziennikarski w Polsce piszący o sprawach bezpieczeństwa ruchu drogowego nawiązały współpracę w celu edukacji rodziców i opiekunów, jak odpowiednio zadbać o bezpieczeństwo swych dzieci.

- O bezpieczeństwie dzieci mówimy wciąż w mediach, ale skupiamy się nie na tym, co naprawdę im grozi na drogach. Zwykle zwracamy uwagę na odblaski czy prawidłowe przechodzenie przez jezdnię. To oczywiście ważne aspekty, ale dane Policji wskazują, że dzieci na drodze giną lub doznają uszczerbku na zdrowiu najczęściej, gdy jadą w samochodzie jako pasażerowie. Dlatego naszym celem jest uświadomienie kierowców, jak właściwie poruszać się po drogach oraz jak właściwie zabezpieczyć dziecko - mówi Łukasz Zboralski, redaktor naczelny BRD24.pl.

Smart Kid Belt to polski wynalazek - rewolucyjny adapter do pasów dla dzieci, który posiada wszelkie odpowiednie homologacje i zgodnie z europejskim certyfikatem bezpieczeństwa może być używany do przewozu dzieci o wadze od 15 kg. W testach bezpieczeństwa wymaganych przez Unię Europejską osiąga lepsze parametry od niektórych topowych fotelików samochodowych i z powodzeniem może być stosowany zamiast fotelika lub popularnych podkładek. Obecnie Smart Kid Belt jest sprzedawany w 25 krajach w ilości setek tysięcy sztuk rocznie.

- Celem akcji jest także zwrócenie uwagi na to, by wyniki testów dynamicznych, którym są poddawane wszystkie urządzenia przytrzymujące, takie jak foteliki, podkładki czy adaptery do pasów, były transparentne i dostępne dla konsumentów. Każde urządzenie przytrzymujące, aby otrzymać certyfikat ECE 44.04, dopuszczający produkt do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej, musi zostać poddane ściśle określonym przez prawo UE testom w rekomendowanych i profesjonalnych laboratoriach, z wykorzystaniem nowoczesnych i bardzo czułych manekinów. Efektem tych testów są raporty i najlepiej poprosić o nie sprzedawcę w sklepie. Niestety producenci fotelików samochodowych i podkładek nie udostępniają ich. Jeśli rodzic miałby w ręku łatwy do zrozumienia i porównania raport, wówczas zobaczyłby, które z oferowanych na rynku urządzeń przytrzymujących naprawdę zapewni większe bezpieczeństwo jego dziecku – komentuje Maciej Łuczak, Prezes Zarządu Smart Kid SA.

W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dziecko w samochodzie” na portalu BRD24.PL, w specjalnej zakładce będą się ukazywać przez rok, cyklicznie co miesiąc artykuły i analizy poświęcone bezpieczeństwu dzieci w pojazdach. Teksty zostaną wsparte merytoryczną wiedzą ekspertów ze Smart KID SA.

Źródło: Smart Kid SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764