logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”

  PR 27.01.2021, przeczytano 211 razy

Przez cały rok, do końca grudnia 2021 trwa kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”, zorganizowana przez firmę Smart Kid SA i portal BRD24.PL. Celem akcji jest dostarczenie rodzicom fachowej wiedzy na temat, jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-internetowa-_bezpieczne-dziecko-w-samochodzie_,389978,artykul.html

W Polsce coraz więcej dzieci ginie w następstwie wypadków samochodowych, które są przyczyną prawie połowy zgonów małoletnich w każdej podkategorii wiekowej. Z raportu Komendy Głównej Policji za rok 2019 wynika: Zdecydowana większość wszystkich poszkodowanych wśród dzieci w wieku 0-6 lat to pasażerowie pojazdów - aż 80,7% (75,4% w 2018), w tym ofiary śmiertelne to 81,8%. Tendencja ta jest bardzo niepokojąca, ponieważ świadczy o tym, że najmłodsi są narażeni na utratę życia bądź zdrowia przede wszystkim z powodu błędów dorosłych. Często za kierownicą pojazdu, w którym dziecko ulega wypadkowi, siedzi ktoś z jego bliskiej rodziny.

Dlatego producent adapterów do pasów Smart Kid Belt oraz portal BRD24.PL - najbardziej opiniotwórczy serwis dziennikarski w Polsce piszący o sprawach bezpieczeństwa ruchu drogowego nawiązały współpracę w celu edukacji rodziców i opiekunów, jak odpowiednio zadbać o bezpieczeństwo swych dzieci.

- O bezpieczeństwie dzieci mówimy wciąż w mediach, ale skupiamy się nie na tym, co naprawdę im grozi na drogach. Zwykle zwracamy uwagę na odblaski czy prawidłowe przechodzenie przez jezdnię. To oczywiście ważne aspekty, ale dane Policji wskazują, że dzieci na drodze giną lub doznają uszczerbku na zdrowiu najczęściej, gdy jadą w samochodzie jako pasażerowie. Dlatego naszym celem jest uświadomienie kierowców, jak właściwie poruszać się po drogach oraz jak właściwie zabezpieczyć dziecko - mówi Łukasz Zboralski, redaktor naczelny BRD24.pl.

Smart Kid Belt to polski wynalazek - rewolucyjny adapter do pasów dla dzieci, który posiada wszelkie odpowiednie homologacje i zgodnie z europejskim certyfikatem bezpieczeństwa może być używany do przewozu dzieci o wadze od 15 kg. W testach bezpieczeństwa wymaganych przez Unię Europejską osiąga lepsze parametry od niektórych topowych fotelików samochodowych i z powodzeniem może być stosowany zamiast fotelika lub popularnych podkładek. Obecnie Smart Kid Belt jest sprzedawany w 25 krajach w ilości setek tysięcy sztuk rocznie.

- Celem akcji jest także zwrócenie uwagi na to, by wyniki testów dynamicznych, którym są poddawane wszystkie urządzenia przytrzymujące, takie jak foteliki, podkładki czy adaptery do pasów, były transparentne i dostępne dla konsumentów. Każde urządzenie przytrzymujące, aby otrzymać certyfikat ECE 44.04, dopuszczający produkt do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej, musi zostać poddane ściśle określonym przez prawo UE testom w rekomendowanych i profesjonalnych laboratoriach, z wykorzystaniem nowoczesnych i bardzo czułych manekinów. Efektem tych testów są raporty i najlepiej poprosić o nie sprzedawcę w sklepie. Niestety producenci fotelików samochodowych i podkładek nie udostępniają ich. Jeśli rodzic miałby w ręku łatwy do zrozumienia i porównania raport, wówczas zobaczyłby, które z oferowanych na rynku urządzeń przytrzymujących naprawdę zapewni większe bezpieczeństwo jego dziecku – komentuje Maciej Łuczak, Prezes Zarządu Smart Kid SA.

W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dziecko w samochodzie” na portalu BRD24.PL, w specjalnej zakładce będą się ukazywać przez rok, cyklicznie co miesiąc artykuły i analizy poświęcone bezpieczeństwu dzieci w pojazdach. Teksty zostaną wsparte merytoryczną wiedzą ekspertów ze Smart KID SA.

Źródło: Smart Kid SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia monitorów wielkoformatowych Nec Message
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadził na rynek trzy nowe serie monitorów wielkoformatowych z grupy MESSAGE. Pełna gama obejmuje następujące serie: NEC MESSAGE Essential (ME), NEC MESSAGE Mainstream (M) i NEC MESSAGE Advanced (MA). Nowe modele monitorów zapewniają pełną elastyczność, łatwość obsługi i szeroki zestaw funkcji do podstawowego, zaawansowanego i...
Ponad 215 000 słuchaczy podcastów poznało czekoladowy świat E.Wedel
W tym roku E.Wedel świętuję swoje 170. urodziny. Bogata i długa historia marki to cenna opowieść nie tylko dla fanów czekolady, ale także przedwojennej Polski i Warszawy. To również jeden z tematów, obecnych w podcastach E.Wedel, które pojawiły się w zeszłym roku. Marka nawiązała współpracę z najlepszymi polskim twórcami, dzięki czemu...
Labcon i Value Media z kampanią dla marki Squla
Ruszyła kampania wizerunkowa platformy edukacyjnej dla dzieci Squla. Za działania komunikacyjne odpowiadają spółki Group One. Agencja Labcon stworzyła koncepcję kreatywną, wyprodukowała spoty oraz kreacje do kampanii digital. Value Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów offline.
Koncept Intermarché Power w Szczecinku
Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim po Pabianicach sklepem sieci działającym w nowej odsłonie. Grupa Muszkieterów zapowiada, że docelowo...
Drukarka Imageprograf udoskonali druk wielkoformatowy CAD/GIS
Nowy model Canon imagePROGRAF TZ-30000 łączy w sobie szybkość druku z nowoczesnymi funkcjami, wspierającymi produktywność i wydajność. Dzięki ulepszonej obsłudze materiałów do zadruku oraz możliwości druku projektów w wysokiej rozdzielczości, takich jak rysunki CAD/GIS, wizualizacje, mapy i plakaty, drukarka jest idealnym wyborem zarówno dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764