Ruszyła kampania reklamowa marki Jacobs Creek na outdoorze. Kampania wyróżnia się niestandardowymi elementami 2D.
Jacob's Creek reklamuje na nośnikach reklamy zewnętrznej swoją imprezę, czyli wielki piknik australijski. Impreza odbędzie się 10 czerwca 2017 roku, w Muzeum Plakatu w Wilanowie. Elementem wokół którego skupia się komunikacja są akcenty australijskie. Na nośnikach, między innymi Cityboard Media, można zobaczyć niestandardowe elementy 2D. Są to wizerunki kangurów czy misiów koala, które wspinają się po nośniku, wyglądają z platformy, czy też zwisają z górnych krawędzi ekranów.
Marka Jacob's Creek po raz pierwszy reklamuje się na outdoorze i po raz pierwszy organizuje event. Brand należy do firmy Pernod Ricard Polska, która jest też właścicielem marki Campo Viejo, która w kwietniu 2017 reklamowała się m.in. na nośnikach Cityboard Media.
Kampania zaplanowana jest na cały maj i realizowana jest w Warszawie. Plakaty pojawiły się na 23 nośnikach cityboard (18 m kw2) i 2 nośnikach supercityboard (48 m kw2). Elementy niestandardowe 2D znajdują się na 13 ekranach cityboard oraz 2 ekranach supercityboard. Za kreację kampanii odpowiada Iq-marketing.
Źródło: Cityboard Media