logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Jacob's Creek na outdoorze

  PR 09.05.2017, przeczytano 648 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania reklamowa marki Jacobs Creek na outdoorze. Kampania wyróżnia się niestandardowymi elementami 2D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-jacob-s-creek-na-outdoorze,32373,artykul.html

Jacob's Creek reklamuje na nośnikach reklamy zewnętrznej swoją imprezę, czyli wielki piknik australijski. Impreza odbędzie się 10 czerwca 2017 roku, w Muzeum Plakatu w Wilanowie. Elementem wokół którego skupia się komunikacja są akcenty australijskie. Na nośnikach, między innymi Cityboard Media, można zobaczyć niestandardowe elementy 2D. Są to wizerunki kangurów czy misiów koala, które wspinają się po nośniku, wyglądają z platformy, czy też zwisają z górnych krawędzi ekranów.

Marka Jacob's Creek po raz pierwszy reklamuje się na outdoorze i po raz pierwszy organizuje event. Brand należy do firmy Pernod Ricard Polska, która jest też właścicielem marki Campo Viejo, która w kwietniu 2017 reklamowała się m.in. na nośnikach Cityboard Media.

Kampania zaplanowana jest na cały maj i realizowana jest w Warszawie. Plakaty pojawiły się na 23 nośnikach cityboard (18 m kw2) i 2 nośnikach supercityboard (48 m kw2). Elementy niestandardowe 2D znajdują się na 13 ekranach cityboard oraz 2 ekranach supercityboard. Za kreację kampanii odpowiada Iq-marketing.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764