logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Job’n’Joy dla firmy Avenga

  PR 23.01.2023, przeczytano 855 razy
ilustracja

Kto z nas nie chciałby mieć pracę, w której sam o wszystkim decyduje? Avenga w kampanii employer brandingowej zrealizowanej przez agencję Job’n’Joy pokazuje, że są pracodawcy, u których można być w pełni sobą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-job%E2%80%99n%E2%80%99joy-dla-firmy-avenga,398714,artykul.html

Pozornie niemożliwe - firma, w której każdy pracuje na swoich zasadach: w wybranych przez siebie projektach, dla klientów, jakich chce, w przestrzeni, jaką sobie sam wykreuje. Czy to się może udać? Avenga we współpracy z agencją Job’n’Joy udowadnia, że tak.

Technologia na własnych zasadach? To działa.

- Avenga jest pracodawcą marzeń – tutaj ludzie mogą pracować dokładnie tak, jak chcą i ten wyróżnik pokazaliśmy w zrealizowanej kampanii – mówi Tomek Graszewicz, dyrektor kreatywny i strategiczny Job’n’Joy, agencji która stoi za nieszablonowym konceptem projektu. - Bardzo zależało nam na tym, aby dało się odczuć, że pracownik tu ma realny wpływ na przestrzeń, w jakiej pracuje. Aby przekaz był jak najbardziej wiarygodny, zdecydowaliśmy się nie korzystać z technologii renderów 3D, tylko wszystko naprawdę przygotować w realu.

Życie każdego z nas to kombinacja wielu elementów, widocznych w scenografii filmu. Zmiana jednego z nich, pociąga konieczność przemieszczenia innego. Ale Avenga pozwala zachować ustalony porządek i zgrabnie, niemal bezkolizyjnie wkomponować w niego pracę zawodową.

- Naszą misją jest wdrażanie przełomowych zmian na rynku IT, a to nie byłoby możliwe bez kreatywności, innowacyjności i samodzielności, którą dajemy naszym zespołom – wyjaśnia Katarzyna Anyżewska, Marketing Director w Avenga. - Nie ograniczamy naszych pracowników w żaden sposób, pomagamy im w rozwoju osobistym i zawodowym, zdejmując z nich np. całą biurokrację. Dlatego w pełni zgadzam się z przekazem kampanii – w Avenga niczego nie musisz, tylko możesz.

Kampania na miarę potrzeb unikatowego pracodawcy

Do pierwszej odsłony kampanii, realizowanej przez cały listopad 2022 roku, Job’n’Joy zaangażował nie tylko aktorów, ale też pracowników firmy Avenga. Pojawili się oni na billboardach, citylightach i ekranach miejskich w Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i Warszawie. Byli oni naturalnymi ambasadorami i z tych nośników prezentowali swoje projekty, pasje oraz możliwości jakie daje im praca na tak niestandardowych zasadach.

- Film, który przygotowaliśmy wprowadza nas w świat Avenga i dobrze oddaje specyfikę tej firmy – podkreśla Tomek Graszewicz. - Do stworzenia tego klipu wynajęliśmy ogromne studio, pracowało nad nim na profesjonalnym i wyspecjalizowanym sprzęcie kilkadziesiąt osób, a samej scenografii poświęciliśmy dobrych kilkadziesiąt godzin, nie mówiąc już o samym nagraniu. Jednak wynik jest rewelacyjny – można go ocenić na stronie kampanii.

Realizatorzy pozwalają także zajrzeć za kulisy i podpatrzeć prace nad filmem.

- Dotychczasowe wyniki spełniają nasze oczekiwania – mówi Katarzyna Anyżewska. - Łącznie kampania on-line wygenerowała blisko 16 milionów wyświetleń oraz 34 tysiące kliknięć. Kampania jest bardzo dobrze przyjmowana zarówno przez naszych obecnych pracowników jak i poza firmą. Dlatego bez wahania zdecydowaliśmy się na jej drugą edycję.

Odsłona, o której wspomina Katarzyna Anyżewska trwa do końca stycznia i ma szerszy zasięg niż wcześniejsze działania. Przesłanie „W nowym roku kreuj swoją przestrzeń pracy w IT bez żadnych ograniczeń” można zobaczyć teraz na nośnikach reklamowych w Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.

Źródło: Job'n'Joy

www.jobnjoy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764