logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania jogurtów Fantasia w opakowaniach projektu Ani Kruk

  PR 03.03.2016, przeczytano 6024 razy
ilustracjastrzałka

7 marca br. rusza nowa kampania limitowanej edycji jogurtów Fantasia Black i Fantasia White w stylowych opakowaniach projektu Ani Kruk. Współpraca z projektantką obejmuje również stworzenie kolekcji biżuterii ANIA KRUK inspired by Fantasia. Koncept kreatywny kampanii reklamowej stworzyła agencja Young & Rubicam Polska, a spot telewizyjny agencja Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, natomiast działania PR realizować będzie agencja ATW Communications.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-jogurtow-fantasia-w-opakowaniach-projektu-ani-kruk,27708,artykul.html

Nowa kampania promocyjna marki Fantasia wprowadza na rynek dwa limitowane warianty smakowe jogurtu – Fantasia White i Fantasia Black w opakowaniach projektu znanej polskiej projektantki biżuterii, Ani Kruk. Unikalna modowa współpraca, która będzie promowana w kampanii telewizyjnej oraz internetowej, obejmuje również premierę kolekcji biżuterii ANIA KRUK Inspired by Fantasia.

Elementami kampanii będzie emisja spotu reklamowego, działania digitalowe oraz konkurs, w którym nagrodami będą zestawy biżuterii z unikatowej kolekcji ANIA KRUK inspired by Fantasia. Kampanię uzupełnią aktywności marketingowe w sklepach, w tym zintensyfikowane promocje produktu oraz lokowanie materiałów POS. Działania PR obejmą prasę oraz media elektroniczne.

Limitowana edycja jogurtów Fantasia to dwa nowe, wyszukane warianty smakowe. Fantasia Black to połączenie kremowego jogurtu z chrupiącymi, kakaowymi kulkami, natomiast dodatkiem Fantasia White będą kulki o smaku kokosowym. Lekki, finezyjny smak nowych jogurtów odzwierciedlają stylowe opakowania graficznego projektu Ani Kruk. Na wieczku i etykiecie produktu znajdzie się subtelny ornament, a wzór uzupełnia stylizowany, złoty napis informujący o smaku jogurtu, umieszczony na różowym tle przełamującym stonowaną kolorystykę projektu. Całość komunikuje inspiracje światem mody, urzekając cenioną przez projektantkę dyskretną elegancją.

Kolekcja biżuterii ANIA KRUK inspired by Fantasia, dostępna od marca w sprzedaży w butiku i sklepie internetowym ANIA KRUK, złożona jest z delikatnych, koronkowych wzorów, w które wpisano monogram „K”, będący wariacją logotypu marki ANIA KRUK. Kolekcję tworzą dwa zestawy biżuterii – z białego i żółtego złota – oraz bransoletki z białego i czarnego złota. Biżuterię utrzymano w estetyce typowej dla prac Ani Kruk, charakteryzującej się niewymuszoną elegancją i szykowną prostotą.

Autorem spotu reklamowego promującego limitowaną edycję jogurtów Fantasia jest agencja Platige Image. Koncepcję kampanii reklamowej opracowała agencja Young & Rubicam Polska, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Działania PR realizuje agencja ATW Communications.

Źródło: Danone

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764