logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Jula- „Teraz nic Cię nie powstrzyma!”

  PR 19.09.2018, przeczytano 3995 razy
ilustracjastrzałka

Jula Poland rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem „Teraz nic Cię nie powstrzyma”. Kampania realizuje nowy koncept komunikacji, który w Szwecji i Norwegii miał swoją premierę w maju, a od września jest wdrażany również w Polsce. Kampania ma przede wszystkim inspirować i zachęcać do samodzielnego działania, przekonać odbiorców, że warto podejmować wyzwania i czerpać radość z pracy, która, nawet jeśli nie jest wykonana perfekcyjnie, jest źródłem ogromnej satysfakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-jula--_teraz-nic-cie-nie-powstrzyma%21_,379382,artykul.html

Integralnym elementem nowej kampanii jest ścieżka dźwiękowa w postaci utworu „Nothing's gonna stop us now” zespołu Starship. Tytuł piosenki stał się hasłem przewodnim kampanii („Teraz nic Cię nie powstrzyma”). 

- Wierzymy, że aktywność jest źródłem zadowolenia i chcemy, by przekonało się o tym jak najwięcej osób. Jesteśmy pewni, że przekaz naszej nowej kampanii  zachęci do aktywności dającej satysfakcję, a szeroka oferta Jula ułatwi realizację planów – mówi Dorota Gurbała, Marketing Manager Jula Poland.

Nowy koncept

Przez ostatnie dwa lata sieć Jula realizowała w Polsce kampanie reklamowe oparte o hasło „Romeo i Jula”. Tytułowy Romeo, nowoczesny konsument, angażował i „nakręcał do działania”. Nowy koncept, inspirujący i motywujący do samodzielnego działania w domu i ogrodzie, kontynuuje ten kierunek komunikacji na wszystkich rynkach, na których obecna jest Jula.

W telewizji emitowane będą spoty reklamowe, kampania będzie wspierana także: reklamą w Internecie, lokalnych stacjach radiowych, mediach społecznościowych oraz materiałami POS w multimarketach.

Twórcą nowego konceptu komunikacji Jula jest szwedzka agencja reklamowa Garbergs.

Za zakup mediów odpowiadają Media Plus (TV) oraz Performance Media (digital).

Źródło: Jula Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764