logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Kamis ,,Kup 2 sztuki, wygraj Suzuki” dobiegła końca

  PR 04.07.2019, przeczytano 1399 razy
ilustracjastrzałka

Nagrody w postaci 13 skuterów marki Suzuki i samochód Suzuki Jimny Premium czekają na szczęśliwych zwycięzców loterii konsumenckiej Kamis. Ogólnopolska kampania marki pod hasłem ,,Kup 2 sztuki, wygraj Suzuki” trwała od marca do maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-kamis-%2C%2Ckup-2-sztuki%2C-wygraj-suzuki_-dobiegla-konca,383110,artykul.html

Akcja promocyjna ,,Kup 2 sztuki, wygraj Suzuki” cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Wzięło w niej udział aż 87 065 konsumentów.

By wziąć udział w konkursie należało jedynie zakupić jednorazowo dwa produkty marki Kamis, zachować paragon i wypełnić formularz, który znajdował się na stronie loterii lub wysłać zgłoszenie za pomocą SMS-a.

Do promocji loterii marka Kamis wykorzystała takie narzędzia jak reklama w radiu, telewizji, OOH, POS oraz w Internecie. Kampania online obejmowała promocję na stronie kamis.pl oraz display. Firma udostępniła także materiały POS detalistom, w tym takie ekspozycje jak wobblery, plakaty, standy oraz ekspozycje paletowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764