Trening czyni mistrza, a codzienny „traning” wpływa na naszą odporność. Agencja Communication Unlimited wspólnie z Orkla Care opracowała koncept kreatywny i komunikację nowego suplementu diety Möller’s Complex.
Należąca do Orkla Care marka Möller’s wprowadza na rynek nowe, przełomowe kapsułki dla dorosłych. Möller’s znany jest szerzej z tranów, bogatych w kwasy omega-3 i witaminę D oraz pysznych żelek, skierowanych głównie do mam z dziećmi. Po sukcesach marki w tej grupie docelowej Orkla Care zdecydowała się na rozszerzenie portfela produktów i wprowadzenie nowych kapsułek adresowanych do osób dorosłych.
- Chcemy zachęcić do Möller’s Complex osoby, które nie przyjmują tranu w płynie ze względu na specyficzny smak oraz konsumentów poszukujących preparatów łączących zawarte w tranie kwasy omega-3 z wysoką dawką witaminą D3, wspierających odporność, ale również mózg oraz serce. Innowacyjność kapsułek wynika z zastosowania technologii No-Flux, która dzięki uwalnianiu składników aktywnych w jelitach, nie pozostawia posmaku ryby. Wprowadzenie produktu będzie wspierane nowym spotem, powstałym na bazie platformy komunikacyjnej „Traning czyni Mistrza” stworzonej przez Communication Unlimited w 2017 – informuje Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health Orkla Care.
- Nowy produkt łączy wiele różnorodnych benefitów w kompaktowej formie - tak jak scyzoryk. Do tego jest czerwony i zaokrąglony na końcach - dokładnie jak szwajcarska ikona. Postanowiliśmy wykorzystać tę metaforę. Jeden suplement, wiele korzyści. Z kolei hasło „Codzienny traning odporności” w dowcipny sposób mówi o konieczności codziennego przyjmowanie kapsułek Möller’s, czyli traningu odporności - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Kampania „Codzienny Traning Odporności” jest obecna w TVN, Polsat i ich kanałach tematycznych, a także w social mediach.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.