logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania kapsułek Möller’s od Communication Unlimited

  PR 15.10.2020, przeczytano 795 razy
ilustracja

Trening czyni mistrza, a codzienny „traning” wpływa na naszą odporność. Agencja Communication Unlimited wspólnie z Orkla Care opracowała koncept kreatywny i komunikację nowego suplementu diety Möller’s Complex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-kapsulek-m%C3%B6ller%E2%80%99s-od-communication-unlimited,388808,artykul.html

Należąca do Orkla Care marka Möller’s wprowadza na rynek nowe, przełomowe kapsułki dla dorosłych. Möller’s znany jest szerzej z tranów, bogatych w kwasy omega-3 i witaminę D oraz pysznych żelek, skierowanych głównie do mam z dziećmi. Po sukcesach marki w tej grupie docelowej Orkla Care zdecydowała się na rozszerzenie portfela produktów i wprowadzenie nowych kapsułek adresowanych do osób dorosłych.

- Chcemy zachęcić do Möller’s Complex osoby, które nie przyjmują tranu w płynie ze względu na specyficzny smak oraz konsumentów poszukujących preparatów łączących zawarte w tranie kwasy omega-3 z wysoką dawką witaminą D3, wspierających odporność, ale również mózg oraz serce.  Innowacyjność kapsułek wynika z zastosowania technologii No-Flux, która dzięki uwalnianiu składników aktywnych w jelitach, nie pozostawia posmaku ryby.  Wprowadzenie produktu będzie wspierane nowym spotem, powstałym na bazie platformy komunikacyjnej „Traning czyni Mistrza” stworzonej przez Communication Unlimited w 2017 – informuje Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health Orkla Care.

- Nowy produkt łączy wiele różnorodnych benefitów w kompaktowej formie - tak jak scyzoryk. Do tego jest czerwony i zaokrąglony na końcach - dokładnie jak szwajcarska ikona. Postanowiliśmy wykorzystać tę metaforę. Jeden suplement, wiele korzyści. Z kolei hasło „Codzienny traning odporności” w dowcipny sposób mówi o konieczności codziennego przyjmowanie kapsułek Möller’s, czyli traningu odporności - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Kampania „Codzienny Traning Odporności” jest obecna w TVN, Polsat i ich kanałach tematycznych, a także w social mediach.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764