logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania kapsułek Möller’s od Communication Unlimited

  PR 15.10.2020, przeczytano 794 razy
ilustracja

Trening czyni mistrza, a codzienny „traning” wpływa na naszą odporność. Agencja Communication Unlimited wspólnie z Orkla Care opracowała koncept kreatywny i komunikację nowego suplementu diety Möller’s Complex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-kapsulek-m%C3%B6ller%E2%80%99s-od-communication-unlimited,388808,artykul.html

Należąca do Orkla Care marka Möller’s wprowadza na rynek nowe, przełomowe kapsułki dla dorosłych. Möller’s znany jest szerzej z tranów, bogatych w kwasy omega-3 i witaminę D oraz pysznych żelek, skierowanych głównie do mam z dziećmi. Po sukcesach marki w tej grupie docelowej Orkla Care zdecydowała się na rozszerzenie portfela produktów i wprowadzenie nowych kapsułek adresowanych do osób dorosłych.

- Chcemy zachęcić do Möller’s Complex osoby, które nie przyjmują tranu w płynie ze względu na specyficzny smak oraz konsumentów poszukujących preparatów łączących zawarte w tranie kwasy omega-3 z wysoką dawką witaminą D3, wspierających odporność, ale również mózg oraz serce.  Innowacyjność kapsułek wynika z zastosowania technologii No-Flux, która dzięki uwalnianiu składników aktywnych w jelitach, nie pozostawia posmaku ryby.  Wprowadzenie produktu będzie wspierane nowym spotem, powstałym na bazie platformy komunikacyjnej „Traning czyni Mistrza” stworzonej przez Communication Unlimited w 2017 – informuje Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health Orkla Care.

- Nowy produkt łączy wiele różnorodnych benefitów w kompaktowej formie - tak jak scyzoryk. Do tego jest czerwony i zaokrąglony na końcach - dokładnie jak szwajcarska ikona. Postanowiliśmy wykorzystać tę metaforę. Jeden suplement, wiele korzyści. Z kolei hasło „Codzienny traning odporności” w dowcipny sposób mówi o konieczności codziennego przyjmowanie kapsułek Möller’s, czyli traningu odporności - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Kampania „Codzienny Traning Odporności” jest obecna w TVN, Polsat i ich kanałach tematycznych, a także w social mediach.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764