logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania kapsułek Möller’s od Communication Unlimited

  PR 15.10.2020, przeczytano 320 razy
ilustracja

Trening czyni mistrza, a codzienny „traning” wpływa na naszą odporność. Agencja Communication Unlimited wspólnie z Orkla Care opracowała koncept kreatywny i komunikację nowego suplementu diety Möller’s Complex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-kapsulek-m%C3%B6ller%E2%80%99s-od-communication-unlimited,388808,artykul.html

Należąca do Orkla Care marka Möller’s wprowadza na rynek nowe, przełomowe kapsułki dla dorosłych. Möller’s znany jest szerzej z tranów, bogatych w kwasy omega-3 i witaminę D oraz pysznych żelek, skierowanych głównie do mam z dziećmi. Po sukcesach marki w tej grupie docelowej Orkla Care zdecydowała się na rozszerzenie portfela produktów i wprowadzenie nowych kapsułek adresowanych do osób dorosłych.

- Chcemy zachęcić do Möller’s Complex osoby, które nie przyjmują tranu w płynie ze względu na specyficzny smak oraz konsumentów poszukujących preparatów łączących zawarte w tranie kwasy omega-3 z wysoką dawką witaminą D3, wspierających odporność, ale również mózg oraz serce.  Innowacyjność kapsułek wynika z zastosowania technologii No-Flux, która dzięki uwalnianiu składników aktywnych w jelitach, nie pozostawia posmaku ryby.  Wprowadzenie produktu będzie wspierane nowym spotem, powstałym na bazie platformy komunikacyjnej „Traning czyni Mistrza” stworzonej przez Communication Unlimited w 2017 – informuje Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health Orkla Care.

- Nowy produkt łączy wiele różnorodnych benefitów w kompaktowej formie - tak jak scyzoryk. Do tego jest czerwony i zaokrąglony na końcach - dokładnie jak szwajcarska ikona. Postanowiliśmy wykorzystać tę metaforę. Jeden suplement, wiele korzyści. Z kolei hasło „Codzienny traning odporności” w dowcipny sposób mówi o konieczności codziennego przyjmowanie kapsułek Möller’s, czyli traningu odporności - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Kampania „Codzienny Traning Odporności” jest obecna w TVN, Polsat i ich kanałach tematycznych, a także w social mediach.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Szok” by Blik – nowa piosenka Igo inspirowana tytułami przelewów na telefon
20 października wieczorem miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka - Igo, która stworzona została we współpracy z użytkownikami BLIKA. Tekst piosenki wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon BLIK.
Julia Ożyjiwska przechodzi z Reprise Media do Kamikaze
Zespół agencji Kamikaze wzmocniła Julia Ożyjiwska. Przechodzi z agencji Reprise Media Poland, gdzie pracowała jako SEM Coordinator. W Kamikaze obejmuje stanowisko Paid Media Lead i będzie zarządzać teamem mediowym agencji. To drugi ważny dla agencji transfer w ostatnich tygodniach, mający miejsce równocześnie z przejściem Krzysztofa Flisa z Golden Submarine do...
Neo-Angin odświeża wizerunek w nowej kampanii
Pod hasłem „Twój lek antyseptyczny” wystartowała nowa kampanii marki neo-angin. Przygotowaniem i realizacją kampanii zajęła się agencja kreatywna Chromatique.
Nowość w ofercie Api: owalne drukarki sitodrukowe
API.PL rozszerza ofertę maszyn sitodrukowych marki ROQ o drukarki owalne. Urządzenia posiadają bezbłędny system indeksacji oraz precyzyjny rejestr. Ich konstrukcja umożliwia szybkie przezbrajanie i pasowanie. Pozwalają drukować większą ilość kolorów oraz większe standardowe i niestandardowe formaty. Drukarki owalne powstały z myślą o dużych producentach odzieży i drukarniach...
Feeders Agency z nowym logo, identyfikacją wizualną i manifestem
Po blisko dwóch latach działalności Feeders Agency odświeża swoją identyfikację wizualną. Rebranding agencji przygotował Bożydar Kaniewski, Head of Arts Feeders.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764