logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Kasy Stefczyka „Ty pożyczasz – razem pomagamy”

  PR 23.10.2017, przeczytano 973 razy
ilustracjastrzałka

Kampania promuje nowy produkt Kasy: Szlachetną Pożyczkę (RRSO: 12,20%). Zgodnie z założeniami akcji każda Szlachetna Pożyczka to 50 zł przeznaczone przez Kasę Stefczyka na wybrany przez pożyczkobiorcę cel charytatywny. Dzięki akcji dofinansowanie otrzymają wybrane organizacje charytatywne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-kasy-stefczyka-_ty-pozyczasz-%E2%80%93-razem-pomagamy_,34219,artykul.html

W kampanii biorą udział osoby na co dzień pomagające innym: wolontariusze, działacze społeczni, osoby zaangażowane w indywidualną pomoc potrzebującym oraz przedstawiciel Kasy Stefczyka: Beata Rusiecka-Kozłowska, dyrektor departamentu wspomagania zarządzania. Spoty pokazują, że jest wiele sposobów na pomaganie: można podarować innym swój czas, można wykorzystać własne umiejętności lub podzielić się posiadaną wiedzą. Można także – i tak właśnie w ramach akcji Szlachetna Pożyczka robi Kasa Stefczyka – przekazać konkretną pomoc materialną.

Głównym kanałem przekazu kampanii są spoty telewizyjne, które emitowane będą w TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych telewizji publicznej, a także w Polsacie, Polsat Tematyki oraz w stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, Puls 2, WP). Przygotowane zostały również spoty w wersji świątecznej, które będą emitowane w okresie Bożego Narodzenia. W stacjach Radia Zet oraz RMF FM będzie usłyszeć można także spot radiowy, bezpośrednio nawiązujący do spotów TV. W ramach nowej kampanii zaplanowano także zakrojone na szeroką skalę działania w Internecie i na urządzeniach mobilnych. Uzupełnieniem kampanii są materiały ATL i BTL oraz działania w social media.

Unikatowym elementem kampanii jest uruchomienie dodatkowej akcji charytatywnej dostępnej dla użytkowników urządzeń mobilnych. Do tego celu stworzono pięć trzydziestosekundowych spotów, przedstawiających sylwetki bohaterów biorących udział w kampanii. Spoty dostępne będą wyłącznie na urządzeniach mobilnych – każde pełne odtworzenie spotu wygeneruje przekazanie dodatkowej złotówki na jeden z wybranych przez użytkownika celów.

Agencja reklamowa Apella odpowiada za koncepcję i kreację kampanii, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Garaż Miejsce Filmowe. Kampanię na urządzenia mobilne realizuje Looksoft.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764