logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Kasy Stefczyka „Ty pożyczasz – razem pomagamy”

  PR 23.10.2017, przeczytano 963 razy
ilustracjastrzałka

Kampania promuje nowy produkt Kasy: Szlachetną Pożyczkę (RRSO: 12,20%). Zgodnie z założeniami akcji każda Szlachetna Pożyczka to 50 zł przeznaczone przez Kasę Stefczyka na wybrany przez pożyczkobiorcę cel charytatywny. Dzięki akcji dofinansowanie otrzymają wybrane organizacje charytatywne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-kasy-stefczyka-_ty-pozyczasz-%E2%80%93-razem-pomagamy_,34219,artykul.html

W kampanii biorą udział osoby na co dzień pomagające innym: wolontariusze, działacze społeczni, osoby zaangażowane w indywidualną pomoc potrzebującym oraz przedstawiciel Kasy Stefczyka: Beata Rusiecka-Kozłowska, dyrektor departamentu wspomagania zarządzania. Spoty pokazują, że jest wiele sposobów na pomaganie: można podarować innym swój czas, można wykorzystać własne umiejętności lub podzielić się posiadaną wiedzą. Można także – i tak właśnie w ramach akcji Szlachetna Pożyczka robi Kasa Stefczyka – przekazać konkretną pomoc materialną.

Głównym kanałem przekazu kampanii są spoty telewizyjne, które emitowane będą w TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych telewizji publicznej, a także w Polsacie, Polsat Tematyki oraz w stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, Puls 2, WP). Przygotowane zostały również spoty w wersji świątecznej, które będą emitowane w okresie Bożego Narodzenia. W stacjach Radia Zet oraz RMF FM będzie usłyszeć można także spot radiowy, bezpośrednio nawiązujący do spotów TV. W ramach nowej kampanii zaplanowano także zakrojone na szeroką skalę działania w Internecie i na urządzeniach mobilnych. Uzupełnieniem kampanii są materiały ATL i BTL oraz działania w social media.

Unikatowym elementem kampanii jest uruchomienie dodatkowej akcji charytatywnej dostępnej dla użytkowników urządzeń mobilnych. Do tego celu stworzono pięć trzydziestosekundowych spotów, przedstawiających sylwetki bohaterów biorących udział w kampanii. Spoty dostępne będą wyłącznie na urządzeniach mobilnych – każde pełne odtworzenie spotu wygeneruje przekazanie dodatkowej złotówki na jeden z wybranych przez użytkownika celów.

Agencja reklamowa Apella odpowiada za koncepcję i kreację kampanii, copywriting, scenariusze spotów, przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji na potrzeby Internetu, planowanie i zakup mediów. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Garaż Miejsce Filmowe. Kampanię na urządzenia mobilne realizuje Looksoft.

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764