logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Lato w TOKu

  PR 05.07.2024, przeczytano 521 razy
ilustracjastrzałka

Radio TOK FM jak co roku chce towarzyszyć swoim słuchaczom w czasie wakacji - niezależnie od tego, dokąd i kiedy się wybiorą, mogą oni słuchać programu stacji w internecie: na tokfm.pl oraz w aplikacji TOK FM. Rozgłośnia będzie przypominać o tym latem w nowej odsłonie kampanii reklamowej „Lato w TOKu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-lato-w-toku,404907,artykul.html

Ogólnopolskie działania promocyjne stacji wystartowały 1 lipca br. TOK FM chce dotrzeć do wszystkich swoich słuchaczy, aktywnie spędzających wakacje w Polsce.

Stacja sukcesywnie rozwija i wzbogaca swoją cyfrową ofertę. Coraz szybszy internet mobilny w Polsce pozwala na dotarcie odbiorców do tych treści w dogodnym dla nich momencie, gdziekolwiek są - także na urlopie. Wystarczy skorzystać z aplikacji TOK FM lub internetowego radia na stronie tokfm.pl - słuchanie programu na żywo jest bezpłatne dla wszystkich internautów.

Wiemy, że naszym słuchaczom bardzo zależy na tym, żeby być na bieżąco w każdym momencie, nawet na wakacjach. TOK FM to źródło rzetelnych informacji i analiz, ale też bogata oferta podcastowa, w której można znaleźć głośne seriale dokumentalne, ale i rozrywkę.

- mówi Kamila Ceran, redaktor naczelna TOK FM.

Przez całe lato reklamy TOK FM z hasłem „Lato w TOKu” będzie można zobaczyć w prasie („Polityka", "Gazeta Wyborcza"), w Internecie (Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Facebook ), a także na wybranych nośnikach reklamy zewnętrznej należących do AMS oraz na ekranach bankomatów sieci Euronet.

Dodatkowo, aby zachęcić wszystkich do wypróbowania bogatej oferty audycji i podcastów, TOK FM Premium, w lipcu i sierpniu br. będzie obowiązywała promocyjna oferta subskrypcyjna - wszystkie pakiety TOK FM Premium można będzie kupić ze zniżką 40% na stronie https://audycje.tokfm.pl/premium.

TOK FM Premium to bogata oferta audycji i podcastów, w tym tych dostępnych wyłącznie w internecie, oraz stacji TOK + Muzyka. Podcastowa biblioteka TOK FM to ponad 200 audycji i cykli tematycznych o różnorodnej tematyce - m.in. politycznej, ekonomicznej, społecznej, naukowej i poradnikowej, łącznie ponad 75 tys. materiałów.

Źródło: A

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magdalena Lewicka po raz drugi na liście „Top Women in Global Cinema”
Magdalena Lewicka, Dyrektor Finansowa i członkini Zarządu Multikino S.A. oraz Multikino Media Sp. z o.o., po raz drugi znalazła się na prestiżowej liście „Top Women in Global Cinema” według Celluloid Junkie.
Gazeta Uchodźców
W piątek, 20 czerwca br. już po raz czwarty ukaże się "Gazeta Uchodźców". W ten wyjątkowy sposób "Gazeta Wyborcza" będzie obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Po raz kolejny odda głos osobom uchodźczym oraz migranckim, by opowiedziały o Polsce, swoich ojczyznach i świecie ze swojej...
Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764